Presidentvalet i USA 2024

Jag gissar på att dom som inte klarar testerna inte ska ersättas alls. Billigast så.
Så blev det ju i Sverige när försvaret lades ner av Trumps svenska motsvarigheter Persson och Reinfeldt. Person lade ner beredskaplagren för civilbefolkningen och Reinfeldt anpassade det militära försvaret 2010 till vad Sverige sedan kunde klara försörjningen av befolkningen, en vecka, det du själv ska ha hemma. "Enveckasförsvaret"
Men det här började redan på 1990-talet. Vet en officer som då bytte karriär till civila sidan.

Tror du att generalerna ska testas? Menar du fysiskt? Eller kanske dom ska göra samma kognitiva test som Trump klarade med beröm?

Jag rädd för att det kan vara början på någonting väldigt skrämmande.

Vi får se vad som händer.
Du tror på lojalitet, jag tror på att han vill helt enkelt sparka så många som möjligt.
USA dra sig i proncip ur NATO. Inget konstigt. Jag skrev här på sporthoj för länge sedan frågan: Hur motiverar en amerikansk president sitt omval efter USA kommit i krig med Ryssland ?
Låt höra svaret nu, utgå från att presidenten är i sin 1:a 4 års period.
PS Jag tror idag att NATO grundades framför allt för att minska antalet länder med egna kärnvapen, dvs i det längsta ge USA's War Department ett miltärt övertag. DS

Ja med Trump vet man aldrig så jag påstår inte att jag har rätt… :)

Nato bildades egentligen innan Sovjet gjorde sin första provsprängning; det var främst de konventionella styrkorna som var hotet mot Europa då.

Med vänlig hälsning,

Tror du att generalerna ska testas? Menar du fysiskt? Eller kanske dom ska göra samma kognitiva test som Trump klarade med beröm?

Haha!

Jag skulle vilja se det kognitiva test som Trump klarar med beröm.

Jag ser egentligen bara två möjligheter:

2ba712b6e172c7ce21e44cdd56613708.jpg

02ba170e8e9f8784e89e763e5605350d.jpg

Med vänlig hälsning,

Haha!

Jag skulle vilja se det kognitiva test som Trump klarar med beröm.

Jag ser egentligen bara två möjligheter:

2ba712b6e172c7ce21e44cdd56613708.jpg

02ba170e8e9f8784e89e763e5605350d.jpg

Med vänlig hälsning,

Det är inte någon gradering på de kognitiva testet, det visar bara att han inte är totalt dement om det utförts korrekt. Trump är antagligen den enda människa i världen som påstått att han fått bättre resultat än någon annan. Antingen är man frisk eller sjuk, man kan liksom inte vara friskare än frisk.
Däremot finnas det väl en gråskala innan man är totalt dement och var Trump verkligen placerade sig får vi väl fortsätta gissa baserat på hans beteende.

Nato bildades egentligen innan Sovjet gjorde sin första provsprängning; det var främst de konventionella styrkorna som var hotet mot Europa då.

Med vänlig hälsning,

Med vänlig hälsning,
Och dom skulle bekämpas med USA's kärnvapen. Entusiasmen i Västtyskland var låg.
Kriget skulle ju utkämpas i Västtyskland.
När Sovjetunionen/Warsawapakten anföll Västtyskland.

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7