Presidentvalet i USA 2024

Som var bästis med världens kändaste pedofil.
Jag vet inte vad du har för värdering av bästis, men "portad från alla egendomar han äger" låter inte som bästis för mig.

Är Trump ett rövhål av rang? Otvivelsaktigt.
Men det räcker med allt som faktiskt är sant, man behöver inte sprida falsarierna med.

Jag vet inte vad du har för värdering av bästis, men "portad från alla egendomar han äger" låter inte som bästis för mig.

Är Trump ett rövhål av rang? Otvivelsaktigt.
Men det räcker med allt som faktiskt är sant, man behöver inte sprida falsarierna med.
Åh, som när du postar halva videoklipp eller skriver att bara ordet "peacefully" ska räknas i gubb-surs tal inför stormningen av Capitolium.
Eller när du för den delen insinuerar att Biden är profil och incestuös.
För det är ju inte falsarier.
Det kommer ju från en HELT opartisk moderator.😅

Åh, som när du postar halva videoklipp eller skriver att bara ordet "peacefully" ska räknas i gubb-surs tal inför stormningen av Capitolium.
Eller när du för den delen insinuerar att Biden är profil och incestuös.
För det är ju inte falsarier.
Det kommer ju från en HELT opartisk moderator.😅
🤷‍♂️
Trump partade loss med Epstein i 20 år eller nåt sånt, men han kastade ut honom och portade honom från alla hans egendomar innan han ens blev president första gången.

Det finns mycket, väldigt mycket att kritisera. Man behöver inte dra falskheter, det förminskar det som han faktiskt bör kritiseras för eftersom att det skriks varg så jävla mycket om honom att han bara kan glida igenom på allt falskt skit när det händer något på riktigt.

🤷‍♂️
Trump partade loss med Epstein i 20 år eller nåt sånt, men han kastade ut honom och portade honom från alla hans egendomar innan han ens blev president första gången.

Det finns mycket, väldigt mycket att kritisera. Man behöver inte dra falskheter, det förminskar det som han faktiskt bör kritiseras för eftersom att det skriks varg så jävla mycket om honom att han bara kan glida igenom på allt falskt skit när det händer något på riktigt.
Ska jag se detta som en officiell skriftlig varning från en moderator?

Annars du bör nog titta på dina egna inlägg och även övriga i denna tråd om du fastnar så på ordet "bästis" i mitt. 😘

Jag är säker på att alla försvar av gubb-sur kommer åldras väl. 👍

Ska jag se detta som en officiell skriftlig varning från en moderator?

Annars du bör nog titta på dina egna inlägg och även övriga i denna tråd om du fastnar så på ordet "bästis" i mitt. 😘

Jag är säker på att alla försvar av gubb-sur kommer åldras väl. 👍
Nej, herregud, jag skulle inte moderera någon skit jag själv rullar i. :hihi

Saker som försvinner i mediabruset om Epstein, Musk och Trumps teater i ovala rummet är att han har satt upp en betalningslösning för mutor med kryptovalutor, och att det är svårt att spåra pengarna och verifiera om benådningar har föregåtts av betalningar.
Det vore väl bättre att analysera sånt istället för vad Trump vill att alla fokuserar på?

Om det dessutom går att hitta bevis där så går det att kasta ut honom som president på den punkten allena.

Sedan har vi insidertradingen som föregår alla tariffvändorna.

Saker som försvinner i mediabruset om Epstein, Musk och Trumps teater i ovala rummet är att han har satt upp en betalningslösning för mutor med kryptovalutor, och att det är svårt att spåra pengarna och verifiera om benådningar har föregåtts av betalningar.
Det vore väl bättre att analysera sånt istället för vad Trump vill att alla fokuserar på?

Om det dessutom går att hitta bevis där så går det att kasta ut honom som president på den punkten allena.

Sedan har vi insidertradingen som föregår alla tariffvändorna.
Står först på min lista av en anledning. 👍

Självklart rycker någon ut och försvarar och börjar prata om Trump. 😅

Can't make this shit up längre

Musk har raderat inlägget om Epstein.
Men det var nog ingen som hann läsa det iaf...😂

En hygglig ångest när drogerna gick ur kroppen för denna gången?

Hade kunde ha nöjt sig med att kritisera den kraftigt underbalansera budgeten men det blev ju onekligen mer spännande så här.

Men det intressant som blir kvar är inte tramset om Epstein utan om han gör allvar av att fixa ett eget parti och hur det påverkar nästa val. Han kan inte väljas till president själv och lär oavsett mest ta röster av rep. Om det nu skulle ligga kvar ett missnöje så länge.

Med tanke på incestantydningarna kring Bidén och att han inte heller släppte undersökningarna så ska man nog inte satsa alltför hårt på det här.

I princip allt Trump anklagar andra för brukar gälla honom själv så varje gång han anklagar någon för något kan man känna sig ganska säker på att han själv gjort just det.

I princip allt Trump anklagar andra för brukar gälla honom själv så varje gång han anklagar någon för något kan man känna sig ganska säker på att han själv gjort just det.
Fast listan startade ju med "Biden skulle inte ha" och jag är inte helt säker på att han inte skulle ha gjort det, på anförd anledning. Biden var en mutkolv, rövhatt och skitstövel av rang han med.
Skulle jag gissa så var den senaste presidenten som inte var en komplett skitstövel och narcissist George Bush d.y. men han hade ju åas helt andra fel. Men han var bra på att ducka dojjor.
Amerikanerna behöver se över sitt valsystem och åtgärda filtret som ser till att en majoritet av deras presidenter verkar nära en fäbless för sexuella övergrepp och mutor.

Amerikanerna behöver se över sitt valsystem och åtgärda filtret som ser till att en majoritet av deras presidenter verkar nära en fäbless för sexuella övergrepp och mutor.
Det är väl den amerikanska bilden av en lyckad man som ger den typen av ledare. Man ska vara ett självälskande svin som inte backar för någon.

Nej, vilket heller inte hänt.
Men han skulle heller inte stoppat migrationen eller judehatet, osv.

Jo, det har hänt, det tar bara lite tid innan det syns i siffrorna.

Jo, det har hänt, det tar bara lite tid innan det syns i siffrorna.
Att "Världsbanken sänker sin prognos för den globala ekonomin i år och varnar för att 2020-talet är på väg att bli det svagaste decenniet sedan månlandningen 1969." betyder inte att han sänkt ekonomin.

Det betyder än så länge att "Världsbanken sänker sin prognos för den globala ekonomin i år och varnar för att 2020-talet är på väg att bli det svagaste decenniet sedan månlandningen 1969.".

Låt oss se vad det blir. Självklart är tull-debaclet rörigt och inte önskvärt.

Så länge kan man ju förkovra sig i vilka som företräder denna hela världens bank, lovar det är underhållande.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman