Present till tjej! panik

Ah! Köp en flarra champange och skriv på en lapp: öppnas på vårat bröllop. Det gjorde jag och det funkade :D

Det finns inga korgar på Coop. Det kommer sluta med att han kommer med en röd skurhink fylld med nödvaror från närmaste affär. Jätteromantiskt.

p_o_14.jpg

?

Han ska inte skrämma iväg henne. :tungan

(de har känt varann i 4-5 veckor) :crash

Hm, vinna eller försvinna, ja kanske lite för bryskt... Men det måste va lite finess och sassy! Fast det beror ju på hur damen i fråga är konstruerad.

Hur går det Tutten? Det här var ju spännande! Hoppas det blir bra lycka till :)

De där är inte till salu. Å andra sidan gillar tjejer kriminella.
Fast jag tror det ska mer till än att snatta en varukorg från Coop.

Skaffa en så'n där fejk-klistra-på-tatuering som man fick i Kallen Anka när man var liten och saken är biff.. :fakta

Skaffa en så'n där fejk-klistra-på-tatuering som man fick i Kallen Anka när man var liten och saken är biff.. :fakta

Det behövs inte, människan är medlem på sporthoj.com och har därför per automatik redan 14 överlappande tribals på överkroppen.

Yup.

"Drag racing" blir löpsträckan till bilen med tjejen bakom, kniven i högsta hugg..

Hm, funkar nog inte. Synd att det inte är höst annars kunde du lägga en femhundring i handen på henne och släppa lös henne på HMs höstrea, då får du absolut ligga efteråt ;)

De där är inte till salu. Å andra sidan gillar tjejer kriminella.
Fast jag tror det ska mer till än att snatta en varukorg från Coop. Men jag har ju haft fel en gång förut, så det kanske går vägen.

Fan, kan en hemlös norpa en hel kunvagn, borde väl en vanlig knegare kunna komma undan med en liten körjj?
Jag säger påt'! :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...