Men åter till topic då, mitt förslag var bäst!![]()
Du och dina jävla picnickorgar. Dags att byta björn från Bamse till Yogi?
"Äldre kvinnor" innebär tyvärr över 25. Vi har det inte lätt.
Nej, livet är hårt.. Eller, vänta nu.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men åter till topic då, mitt förslag var bäst!![]()
"Äldre kvinnor" innebär tyvärr över 25. Vi har det inte lätt.
Det här romantiska tramset är så lätt att genomskåda, även för en tjej. Hon säger "guuud, vad gulligt" men tänker "Urgh, en jävla picknickkorg/smycke/vinflaska till. Fixa mig ett gangbang med fem färgade män med basebollträ-stora dasar, din mes."
Nää, det där låter mer som en björntjänst.
Nää, det där låter mer som en björntjänst.
Yogi eller Bamse? Vem är det som vill ha?
Köp blommor, kort, choklad och ett gäng lotter. Skriv i kortet: Jag tänkte köpa några lotter till mig själv, men insåg att jag redan vunnit högsta vinsten: jag har träffat dig.
Av svaren i tråden att döma kan man sluta sig till att 95% av SHs population är singlar.......
ELLER sexuellt frustrerade män i parförhållande. Kanske med en annan man. Från SH.
Ska man köpa en present till en kvinna så MÅSTE den vara omotiverat dyr OCH
oanvändbar OCH onödig OCH ömtålig.
Man kan nog också förutsätta att dunderhonung är från göteborg..
Btw :ligga??
Krävs det present?
Älskling, nu känner jag att vi måste prata om vårt förhållande! Jag skulle faktiskt behöva lite uppskattning emellanåt, du behöver visa att du tycker om mig och tänker på mig, inte bara ta mig för given hela tiden! Men det enda du tänker på är sex sex sex! Det känns som att jag bara är ett objekt för dig.
Nu när jag tänker på hur dålig vår relation är får jag huvudvärk igen..., den här värken kommer sitta i i veckor känner jag på mig.
Älskling, nu känner jag att vi måste prata om vårt förhållande! Jag skulle faktiskt behöva lite uppskattning emellanåt, du behöver visa att du tycker om mig och tänker på mig, inte bara ta mig för given hela tiden! Men det enda du tänker på är sex sex sex! Det känns som att jag bara är ett objekt för dig.
Nu när jag tänker på hur dålig vår relation är får jag huvudvärk igen..., den här värken kommer sitta i i veckor känner jag på mig.
Damer med självaktning dumpar dig direkCt. Fadderittan vad cheesy och ärkefjompigt.Köp blommor, kort, choklad och ett gäng lotter. Skriv i kortet: Jag tänkte köpa några lotter till mig själv, men insåg att jag redan vunnit högsta vinsten: jag har träffat dig.
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |