Present till tjej! panik

Va fan, nu när du säger det så!

633777613386385845-Yogi.jpg

Det här romantiska tramset är så lätt att genomskåda, även för en tjej. Hon säger "guuud, vad gulligt" men tänker "Urgh, en jävla picknickkorg/smycke/vinflaska till. Fixa mig ett gangbang med fem färgade män med basebollträ-stora dasar, din mes."

Det här romantiska tramset är så lätt att genomskåda, även för en tjej. Hon säger "guuud, vad gulligt" men tänker "Urgh, en jävla picknickkorg/smycke/vinflaska till. Fixa mig ett gangbang med fem färgade män med basebollträ-stora dasar, din mes."

Nää, det där låter mer som en björntjänst. :3freak

Köp blommor, kort, choklad och ett gäng lotter. Skriv i kortet: Jag tänkte köpa några lotter till mig själv, men insåg att jag redan vunnit högsta vinsten: jag har träffat dig.

Det där kunde du skriva om i Dagens gay-grej tråden, länge sedan någon lyfte den.

Av svaren i tråden att döma kan man sluta sig till att 95% av SHs population är singlar.......
ELLER sexuellt frustrerade män i parförhållande. Kanske med en annan man. Från SH.

Krävs det present?

Älskling, nu känner jag att vi måste prata om vårt förhållande! Jag skulle faktiskt behöva lite uppskattning emellanåt, du behöver visa att du tycker om mig och tänker på mig, inte bara ta mig för given hela tiden! Men det enda du tänker på är sex sex sex! Det känns som att jag bara är ett objekt för dig.
Nu när jag tänker på hur dålig vår relation är får jag huvudvärk igen..., den här värken kommer sitta i i veckor känner jag på mig.

Älskling, nu känner jag att vi måste prata om vårt förhållande! Jag skulle faktiskt behöva lite uppskattning emellanåt, du behöver visa att du tycker om mig och tänker på mig, inte bara ta mig för given hela tiden! Men det enda du tänker på är sex sex sex! Det känns som att jag bara är ett objekt för dig.
Nu när jag tänker på hur dålig vår relation är får jag huvudvärk igen..., den här värken kommer sitta i i veckor känner jag på mig.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111 :rofl :D :lol :D :rofl

varför ska kvinnor alltid krångla till allt. Kan man inte bara köpa en USB-Hub eller en prenumeration på nånn Vetenskapstidning... :näsblod

Jamen jag skojade ju förstår du väl. Det är ju klart att jag har en present till dig:
mv.jpg

Köp blommor, kort, choklad och ett gäng lotter. Skriv i kortet: Jag tänkte köpa några lotter till mig själv, men insåg att jag redan vunnit högsta vinsten: jag har träffat dig.
Damer med självaktning dumpar dig direkCt. Fadderittan vad cheesy och ärkefjompigt. :lol

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back