Premiärturer

non-stop

Medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
zx9r PVC-raket med slappa ostar...
Jag tänkte starta en tråd med premiärturer.Tog min idag,NAJS!!
Glädje! Våren e här!
När tog ni er? Skriv in här så ökar vi vårstämningen!

Kommer förmodligen inte köra min första tur förräns i slutet av mars eller börja på april. Ge sig ut på grustäckta vägar, förrädiskt väglag och i temperaturer strax över nollpunkten lockar iaf inte mig nåt värst.

Tog min härom dagen som sagt, åkte lite till idag. Grymmt skoj...får la hålla igen lite nu men snart jävlar!!!

FÖRGÖRAREN :yoparty

Idag var det faktiskt helt ok,stormen hade sopat rent vägarna och det var torrt.Tempen låg på dryga 6+...Greppet i ostarna var inte helt ok dock...fick inte upp riktigt tempen...

Så fort jag prickat in 7 rätt på lotto och köpt skinnställ och hoj så skall jag ut... :D :hihi

Beräknas om ca. 4½ månad eller så....

Vad fan har ni på er för kläder igentligen, Jag fryser fan på sommmaren om det är typ lite tidigt på morgonen o inte solen gått upp typ :rolleyes: :nicka

Hultan skrev:
Vad fan har ni på er för kläder igentligen, Jag fryser fan på sommmaren om det är typ lite tidigt på morgonen o inte solen gått upp typ :rolleyes: :nicka

Jag får så mycket adrenalin så blodet pumpar runt bättre så jag blir inte oköraktigt kall förräns efter 30-45 minuter :)

FÖRGÖRAREN

Förgöraren skrev:
Jag får så mycket adrenalin så blodet pumpar runt bättre så jag blir inte oköraktigt kall förräns efter 30-45 minuter :)

FÖRGÖRAREN
Hehe, ok, där ser man, men det är därför jag behöver vara varm hela tiden och från början.. Skall jag värma upp mig med endorfiner och adrenalin, ligger jag nog där ganska snabbt.. :)

-------------------------------:squid

sharpedge skrev:
Hade bara min hoj vart i kördugligt skick så hade idag vart en helt perfekt dag :)
Absolut! suget blev så stort när man satt o diskutera motorcyklar med halva klassen på lektionen idag :mad:

väntar på bromsslangar :död

Så länge det e plus grader så blir det hojen till jobbet(Gott när man ska genom tingstadstunneln)mitt filerna hela vägen

Chaser skrev:
Kör kortare sträckor lite då o då...
Men igår blev det 23mil...
Lite kallt var det väl på kvällskvisten...

Kör du en vit röd cbr? Hade du på dig svart ryggsäck och körde på 40:an mot gbg?

va F#¤" kör ni redan, en annan jobba ju volvo va (VCC-IT) och e grymme sugen på att åka hojen till jobbet (minskar restiden med 25 min om jag tog hojen). Men gruset o sliri vägbana verkar mot det hela..Gulingen..hur har det vart när du åkt??

Syns i min backspegel :-)

=Drex=

Back