Premiärturer

Vaddå Premiärtur... Fan... Ser inte ljuset i tunneln...

Släppte ner avgassystemet i backen igår bara för att putsa det, framhjulet avplockat, kopplingscylinder isärplockad, bromsbelägg isärplockade. Hojen avställd, oförsäkrad & obesiktad.
Och ni har mage att dryfta ämnet premiärtur. SNUSKIGT. Jag blir ju sjuk, kan inte sova om nätterna och om jag mot förmodan skulle somna så vaknar jag med svettningar och kommer på mig själv med att härma ljudet av min hoj som varvar till rödmarkering på trean.... Buhuhuhuhuhuhuh ouuuuhääääääää :huvet :huvet

/Z

Zikoriath skrev:
Vaddå Premiärtur... Fan... Ser inte ljuset i tunneln...

Släppte ner avgassystemet i backen igår bara för att putsa det, framhjulet avplockat, kopplingscylinder isärplockad, bromsbelägg isärplockade. Hojen avställd, oförsäkrad & obesiktad.
Och ni har mage att dryfta ämnet premiärtur. SNUSKIGT. Jag blir ju sjuk, kan inte sova om nätterna och om jag mot förmodan skulle somna så vaknar jag med svettningar och kommer på mig själv med att härma ljudet av min hoj som varvar till rödmarkering på trean.... Buhuhuhuhuhuhuh ouuuuhääääääää :huvet :huvet

/Z

*klappar*

Så så inte var ledsen,det kommer snart en vår :pannkyss

VADDÅ??? Premiär? Okidå... körde sist igår. Vetisjutton när jag körde först i år... kanske 3 jan? eller 5e?

Å förresten... hur komiskt e det inte med bilister med sportbil å mä dubbdäck som tror de ska ta en mc vid rödljus... :kocko

Jäklar va avis jag blir!
Men kommer det inte något som liknar vinter snart får det nog bli lite hojåka!
Känns snart onödigt att vänta längre.....

Så sugen man blev :banana

Smartswede skrev:
VADDÅ??? Premiär? Okidå... körde sist igår. Vetisjutton när jag körde först i år... kanske 3 jan? eller 5e?

Å förresten... hur komiskt e det inte med bilister med sportbil å mä dubbdäck som tror de ska ta en mc vid rödljus... :kocko
Tja, har man en BMW F 650 /Arrow kanske dom inte är helt snett ute enddå :va

Skojar bara så klart! :)

Hultan skrev:
Tja, har man en BMW F 650 /Arrow kanske dom inte är helt snett ute enddå :va

Skojar bara så klart! :)

Visste la att det skulle komma :rofl Min tål iaf både lite regn å kyla... :pannkyss

Hur löjligt det än låter (alltså inte hojen) så e det en bra brudmagnet oxå :tuttar De har inte koll på mc-märken... å vad låter bäst... om man tänker bilar... Suzuki, Honda eller BMW? :cdevil

Smartswede skrev:
Visste la att det skulle komma :rofl Min tål iaf både lite regn å kyla... :pannkyss

Hur löjligt det än låter (alltså inte hojen) så e det en bra brudmagnet oxå :tuttar De har inte koll på mc-märken... å vad låter bäst... om man tänker bilar... Suzuki, Honda eller BMW? :cdevil
Suzuki.. :rolleyes: ....

:)

Långa farbron skrev:
:fatta!

1.Honda
2.Yamaha
3.
4.
//
237 Suzuki

WTF, Fabbron... Nu har du skitit i det blå (verktygs)skåpet.......

firemad.gif

Tjejer har ingen koll. Dom ser bara vilken färg hojen har. Min råkar vara rosa, det är en tjejfärg, mao gillar dom den.

Tog min första premiärtur på en Suzuki skoter (400) idag! Det var en upplevelse! Det gör jag aldrig om igen!

hållundan skrev:
Tjejer har ingen koll. Dom ser bara vilken färg hojen har. Min råkar vara rosa, det är en tjejfärg, mao gillar dom den.
Nej, jag tror det har med din tjejfrilla att göra.. Dom ser en like i dig... :rolleyes:

:blah

hållundan skrev:
Uppenbarligen. Fast det är sant det där med att tjejer ser bara vilken färg hojen har. Sådeså. :hihi
Det håller jag med om.. Woaw han har likadan hoj som du... Guldig! :rolleyes:

Sicken värld dom lever i...

Back