Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hojen eller.. Nåt annat?Långa farbron skrev:Den är trasig![]()
AnnatHultan skrev:Hojen eller.. Nåt annat?![]()
Phju, hojen är ok...Långa farbron skrev:
Zikoriath skrev:Vaddå Premiärtur... Fan... Ser inte ljuset i tunneln...
Släppte ner avgassystemet i backen igår bara för att putsa det, framhjulet avplockat, kopplingscylinder isärplockad, bromsbelägg isärplockade. Hojen avställd, oförsäkrad & obesiktad.
Och ni har mage att dryfta ämnet premiärtur. SNUSKIGT. Jag blir ju sjuk, kan inte sova om nätterna och om jag mot förmodan skulle somna så vaknar jag med svettningar och kommer på mig själv med att härma ljudet av min hoj som varvar till rödmarkering på trean.... Buhuhuhuhuhuhuh ouuuuhääääääää![]()
![]()
/Z
Tja, har man en BMW F 650 /Arrow kanske dom inte är helt snett ute enddåSmartswede skrev:VADDÅ??? Premiär? Okidå... körde sist igår. Vetisjutton när jag körde först i år... kanske 3 jan? eller 5e?
Å förresten... hur komiskt e det inte med bilister med sportbil å mä dubbdäck som tror de ska ta en mc vid rödljus... :kocko
Hultan skrev:Tja, har man en BMW F 650 /Arrow kanske dom inte är helt snett ute enddå
Skojar bara så klart!![]()
Suzuki..Smartswede skrev:Visste la att det skulle kommaMin tål iaf både lite regn å kyla...
![]()
Hur löjligt det än låter (alltså inte hojen) så e det en bra brudmagnet oxåDe har inte koll på mc-märken... å vad låter bäst... om man tänker bilar... Suzuki, Honda eller BMW?
![]()
Långa farbron skrev:![]()
1.Honda
2.Yamaha
3.
4.
//
237 Suzuki
Hultan skrev:WTF, Fabbron... Nu har du skitit i det blå (verktygs)skåpet.......
![]()
Långa farbron skrev:![]()
1. Ducati!![]()
låter dyrt
2. Honda bla
3. blabla
4.blablabla
//
237 Suzuki
Nej, jag tror det har med din tjejfrilla att göra.. Dom ser en like i dig...hållundan skrev:Tjejer har ingen koll. Dom ser bara vilken färg hojen har. Min råkar vara rosa, det är en tjejfärg, mao gillar dom den.
Uppenbarligen. Fast det är sant det där med att tjejer ser bara vilken färg hojen har. Sådeså.Hultan skrev:Nej, jag tror det har med din tjejfrilla att göra.. Dom ser en like i dig...
![]()
Det håller jag med om.. Woaw han har likadan hoj som du... Guldig!hållundan skrev:Uppenbarligen. Fast det är sant det där med att tjejer ser bara vilken färg hojen har. Sådeså.![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |