Premiärtur med WCX, lördag 12,00!!!

Miss_Orchidee skrev:
Kan då återigen meddela att jag inte kan följa med... hade inga kalas på donken.. MEN den jävla skit kuk vevaxeln är sne... :mad:

Så nu kostar det mig typ en vecka att få hem delarna till den... och 800 kr ytterliggare :3feak

fan, ja som ville vara med och köra :(
skrota den hojen, sälj delarna så blir du av med skiten bara.

Vill du sitta bakpå mig, jag kör sist i ledet ?

Ravetrancer skrev:
skrota den hojen, sälj delarna så blir du av med skiten bara.

Vill du sitta bakpå mig, jag kör sist i ledet ?
Du vet vad jag tycker om att åka sist hörru ;)

Nej men, jag jobbar hällre och tjänar lite pengar... ja gillar inte att åka bak egentligen, och nu blir ja bara sne för att min hoj är trasig och skit kass....

Jag behöver jobba "lite" tror jag... lite lite bara.... :3freak

Är väl inget fel med att åka sist... det måste vara ngn prestigegrej att inte vilja ligga sist... :P

Hade jag bara haft ett skinnställ tillgängligt hade jag lätt åkt med , om jag så hade suttit bakpå ngns hoj.

när jag har plockat i hop min hoj då e jag på!

tyvärr så går det väll fortfarande åt fel håll dvs jag plocka isär och inte ihop ännu =(

men när jag kommer så kommer jag med glans =)

ha det fint i morgon och tänk på mig när jag sitter och pillar och pular och svär!

Mv. Oskar

ta det lungt det är grus i hörnerna!

sharpedge skrev:
Är väl inget fel med att åka sist... det måste vara ngn prestigegrej att inte vilja ligga sist... :P

Hade jag bara haft ett skinnställ tillgängligt hade jag lätt åkt med , om jag så hade suttit bakpå ngns hoj.
skall du inte åka imorrn ???

Ravetrancer skrev:
skall du inte åka imorrn ???
Min hoj är fortfarande 7 mil härifrån (samt skinnställ), med en kuts som behöver sättas tillbaka efter lagning. Sen har jag hydralkopplingsboxen som behöver fixas samt att jag behöver byta tuta på hojen.

Eftersom det är 7 mil och jag inte har en bil så blir det rätt svårt att ta sig dit. Så jag tar mig den tid det tar.
Jag hade gett mkt för att kunna åka med er imorgon då min abstinens är äckligt stor :(

EDIT: Du vet ju hur skicklig jag är på att meka :rolleyes:

sharpedge skrev:
Min hoj är fortfarande 7 mil härifrån (samt skinnställ), med en kuts som behöver sättas tillbaka efter lagning. Sen har jag hydralkopplingsboxen som behöver fixas samt att jag behöver byta tuta på hojen.

Eftersom det är 7 mil och jag inte har en bil så blir det rätt svårt att ta sig dit. Så jag tar mig den tid det tar.
Jag hade gett mkt för att kunna åka med er imorgon då min abstinens är äckligt stor :(

EDIT: Du vet ju hur skicklig jag är på att meka :rolleyes:
vadå, mekkunskaperna dina är ju i toppklass :)

Synd att du inte kan följa med iaf, jag hade ju tatt en buss imorrn bittii o hämtat hojen om jag var du:)

Ravetrancer skrev:
vadå, mekkunskaperna dina är ju i toppklass :)

Synd att du inte kan följa med iaf, jag hade ju tatt en buss imorrn bittii o hämtat hojen om jag var du:)
Som sagt var, den läcker ju vätska ur kopplingen, så att fylla på var 10e mil är inte kul :P Rätt skönt att få det fixat först...

Men nu ska jag inte spamma sönder er åktråd. Kan ta i PM om du vill veta mer.

sharpedge skrev:
Som sagt var, den läcker ju vätska ur kopplingen, så att fylla på var 10e mil är inte kul :P Rätt skönt att få det fixat först...

Men nu ska jag inte spamma sönder er åktråd. Kan ta i PM om du vill veta mer.
låter mer som ursäkter för en baksmälla :)

sharpedge skrev:
Är väl inget fel med att åka sist... det måste vara ngn prestigegrej att inte vilja ligga sist.
Är van vid att ligga sist, känns som en säkerhet för er att alltid veta vem som är sist.

Last edited:
Jag räknar definitivt med att jag kommer att dyka upp.

Jag hade ju beställt fint väder, och fick de. :banana

De e f-n inte ofta som den beställningen går hem. :3freak

D gör ont o sitta på jobbet när folk donar för fullt inför GP 11-12.00. :4skrika
Den trippen hade varit klart nice o hängt på men d kommer ju fler Ravetrancer! :tummenupp
Ha en grymt go da ty vädrets makter äro med eder! / Thomb :yoparty

vakna ganska nyss, hojen står i borås.. så tyvärr ingen premiärtur med WCx för mig, hakar på en annan gång :tummenupp

kan ju säga att ni missade ngt...
va o körde en slinga på dryga 18 mil idag med lunch i stenungsund...bara sååå gott...

janoshki-jonaz skrev:
kan ju säga att ni missade ngt...
va o körde en slinga på dryga 18 mil idag med lunch i stenungsund...bara sååå gott...

säger ju bara en sak bruden där allså den lilla servitrisen lär ju inte bli av med oss nu lr vad säger du rejvis det blir väl lunch där tills hon väljer din pärla

du måste ju bräcka gixxen nu allså själv satasar jag på att min r6:a är söt som mej ;) :tuttar

Ja, Rejvis blev ju brädad av en original hoj :tungan
Men jag tycker fortfarande att din är sötast Rejvis

Gottis skrev:
säger ju bara en sak bruden där allså den lilla servitrisen lär ju inte bli av med oss nu lr vad säger du rejvis det blir väl lunch där tills hon väljer din pärla

du måste ju bräcka gixxen nu allså själv satasar jag på att min r6:a är söt som mej ;) :tuttar
vet inte vad du pratar om :)

Blir de körning vid 12-snåret imorgon (idag) söndag oxå eller?

De va riktigt kul idag (igår) tycker jag.

PS. Jag tror hon (servitrisen alltså) ändrade sig sen när hon hörde min hoj. Så nästa gång är de min hoj som gäller :3freak :D

Hur som helst, ska ni ha tack iaf. Det var mkt trevligt. :tummenupp

ec2bme skrev:
PS. Jag tror hon (servitrisen alltså) ändrade sig sen när hon hörde min hoj. Så nästa gång är de min hoj som gäller :3freak :D
hmm.. får åka dit och gasa med min hoj.. då ska ni få se på :tuttar

Back