Ravetrancer
Now even more badass!!!
bagerah skrev:En mc-klubb.
Sedan vad folk tycker eller tror fram och tillbaka om dem vet jag inte.
Jag tycker det är trevligt att de vill köra ihop, bjuder in till motogp mm!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bagerah skrev:En mc-klubb.
Sedan vad folk tycker eller tror fram och tillbaka om dem vet jag inte.
Jag tycker det är trevligt att de vill köra ihop, bjuder in till motogp mm!![]()
cya, jag e där kl 11 på Gspotjanoshki-jonaz skrev:Ravetrancer min gamle vän..klart ja kommer o flashar på GP klockn 11...du lär nog vakna när ja drar igång bågen i olofstorp på morgonen..slip onet låter sååå gott.....
ses på lördag...
p.s'''!!vad det en polare till dig som åkte minimoto på gata idag??han kom hoppande över fartguppet nere vid blomsterhandeln o lai thai...skit fräckt..
Mike the bike skrev:Hade jag bara haft en hoj så hade jag kört om er allihop![]()
såklart!
Hoppas ni får kul å bra väder
/Mike
Jag e rostig så jag kör sist i ledet, på så vis kommer ingen bort heller, tar med mig oxpiskan om det visar sig att nån e för slö där bak ocksåMark skrev:![]()
Tur för mig med då. Jag tänkte nämligen hålla ordningen i mitten av ledet ungefär.
Då kan jag köra först för ja e taggad till tänderna.... hehe fast det kommer lik förbannat inte att gå fortare än 150 km/h.....Ravetrancer skrev:Jag e rostig så jag kör sist i ledet, på så vis kommer ingen bort heller, tar med mig oxpiskan om det visar sig att nån e för slö där bak också(läs med ironi)
ska du köra???Miss_Orchidee skrev:Då kan jag köra först för ja e taggad till tänderna.... hehe fast det kommer lik förbannat inte att gå fortare än 150 km/h.....![]()
om jag får ihop skit hojen så ska ja med... för det får jag väl?? Jag kan inte lova att den inte krachar igen, men nästanRavetrancer skrev:ska du köra???![]()
Det kan ju inte vara samma delar som rasar iafMiss_Orchidee skrev:om jag får ihop skit hojen så ska ja med... för det får jag väl?? Jag kan inte lova att den inte krachar igen, men nästan![]()
va e det med din båge då?bebbe skrev:Nu får f-n min båge blir klarJag vill ju åka
![]()
tyst.... den är helt ok! nu ska ja snart t skolansharpedge skrev:Det kan ju inte vara samma delar som rasar iaf
Nu är det väl dags för kolven?![]()
Ravetrancer skrev:va e det med din båge då?
Glöm inte att ta med en reservdelslastbil ifall hojen inte vill vara med igenMiss_Orchidee skrev:Hej igen
Jag kan meddela att mina delar har kommit och vi ses på GP imorgon kl 12 om jag inte har nått kalas på donken... då missar jag er tyvärr. ska ringa och kolla detta nu!
![]()
![]()
![]()
sven666 skrev:samling imorron kl 11 ?
faaan va morgonpigga ni ska va dåkanske dyker upp om jag vaknat till liv då
![]()
Kan då återigen meddela att jag inte kan följa med... hade inga kalas på donken.. MEN den jävla skit kuk vevaxeln är sne...Perra skrev:lite innan 12 räcker fint
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |