Premiärtur med WCX, lördag 12,00!!!

bagerah skrev:
En mc-klubb.

Sedan vad folk tycker eller tror fram och tillbaka om dem vet jag inte.
Jag tycker det är trevligt att de vill köra ihop, bjuder in till motogp mm!:)
:) kul att du tycker så

janoshki-jonaz skrev:
Ravetrancer min gamle vän..klart ja kommer o flashar på GP klockn 11...du lär nog vakna när ja drar igång bågen i olofstorp på morgonen..slip onet låter sååå gott.....

ses på lördag...

p.s'''!!vad det en polare till dig som åkte minimoto på gata idag??han kom hoppande över fartguppet nere vid blomsterhandeln o lai thai...skit fräckt..
cya, jag e där kl 11 på Gspot:)

Hade jag bara haft en hoj så hade jag kört om er allihop :hihi :hihi såklart!

Hoppas ni får kul å bra väder

/Mike

Mike the bike skrev:
Hade jag bara haft en hoj så hade jag kört om er allihop :hihi :hihi såklart!

Hoppas ni får kul å bra väder

/Mike

:rofl

Tur för mig med då. Jag tänkte nämligen hålla ordningen i mitten av ledet ungefär.

Mark skrev:
:rofl

Tur för mig med då. Jag tänkte nämligen hålla ordningen i mitten av ledet ungefär.
Jag e rostig så jag kör sist i ledet, på så vis kommer ingen bort heller, tar med mig oxpiskan om det visar sig att nån e för slö där bak också :) (läs med ironi)

Ravetrancer skrev:
Jag e rostig så jag kör sist i ledet, på så vis kommer ingen bort heller, tar med mig oxpiskan om det visar sig att nån e för slö där bak också :) (läs med ironi)
Då kan jag köra först för ja e taggad till tänderna.... hehe fast det kommer lik förbannat inte att gå fortare än 150 km/h..... :D

Miss_Orchidee skrev:
Då kan jag köra först för ja e taggad till tänderna.... hehe fast det kommer lik förbannat inte att gå fortare än 150 km/h..... :D
ska du köra??? :)

Miss_Orchidee skrev:
om jag får ihop skit hojen så ska ja med... för det får jag väl?? Jag kan inte lova att den inte krachar igen, men nästan :)
Det kan ju inte vara samma delar som rasar iaf :hihi

Nu är det väl dags för kolven? :P

Ravetrancer skrev:
va e det med din båge då?

R6;an har körförbud, skall bes på Tis. Xt;n står på powerperformance och väntar på att få en PCIII;a som har legat på rest order i snart 6 veckor :( .
Han sa att det fanns en liten chans att grejorna skulle komma idag på förmiddagen. Om de gjorde det så lovade han att hojen skulle bli klar till i efm. Så har jag tur så kanske, men jag brukar ju inte har det :rolleyes:

Men håll tummarna, hade varit kul att vara med på första körningen! Abstinensen är tok hög just nu :4skrika

Hej igen :hej

Jag kan meddela att mina delar har kommit och vi ses på GP imorgon kl 12 om jag inte har nått kalas på donken... då missar jag er tyvärr. ska ringa och kolla detta nu!

:banana :banana :banana

Miss_Orchidee skrev:
Hej igen :hej

Jag kan meddela att mina delar har kommit och vi ses på GP imorgon kl 12 om jag inte har nått kalas på donken... då missar jag er tyvärr. ska ringa och kolla detta nu!

:banana :banana :banana
Glöm inte att ta med en reservdelslastbil ifall hojen inte vill vara med igen :D

Jag kommer om jag orkar. Jag kommer köra ifrån er hela bunten på min nyinförskaffade megahypersuperduper-sporthoj....nåja det är en GPz500 för 14 papp.. Ni lär väl få vänta på mig vid varje stopp..

tjooo slipper jobba :) så syns imorgon jompa och jag har varmt upp lite nu ikväll :banana

samling imorron kl 11 ?

faaan va morgonpigga ni ska va då :p kanske dyker upp om jag vaknat till liv då :P

Perra skrev:
lite innan 12 räcker fint
Kan då återigen meddela att jag inte kan följa med... hade inga kalas på donken.. MEN den jävla skit kuk vevaxeln är sne... :mad:

Så nu kostar det mig typ en vecka att få hem delarna till den... och 800 kr ytterliggare :3feak

fan, ja som ville vara med och köra :(

Back