wezzlan
Ny medlem
Ser riktigt nice ut grabbar! Kör bara.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dagens bilder.1-8
Dagens bilder9-16
krossad backspegel o lite repor på motorkåpan samt sliten krashpuck kan man leva med. =) längtar till nästa gazz
Ja tack så mycket för idag, det var supernice. =) wheeliesarna satt nästan direkt också. =)
Men som lomma_rider sa, tråkigt och vara först i diket, man kanske är på väg att ta titeln ifrån tsunami?? *skratt* ingen större skada skedd dock väldigt svullen tumme och värkande revben. krossad backspegel o lite repor på motorkåpan samt sliten krashpuck kan man leva med. =) längtar till nästa gazz
![]()
Ja tack så mycket för idag, det var supernice. =) wheeliesarna satt nästan direkt också. =)
Men som lomma_rider sa, tråkigt och vara först i diket, man kanske är på väg att ta titeln ifrån tsunami?? *skratt* ingen större skada skedd dock väldigt svullen tumme och värkande revben. krossad backspegel o lite repor på motorkåpan samt sliten krashpuck kan man leva med. =) längtar till nästa gazz
![]()
Vaffan har du nu wheelat av vägen? börjar göra det till en rutin nu fan hahha fick ni det på film denna gången då?![]()
Du har ju årets första knäskrap.... respect.![]()
den är din!
Då jag bara vurpat gathojen på hösten![]()
tyckte att du sa att du hade tjöpt en ny på balen ??![]()
WTF! Du kanske tar titeln ifrån mig oxå och blir årets vurpa 2010??![]()
Nej nej nej nej, detta var ingen vurpa. (enligt mig iaf)
Bara ett lätt markskrap![]()
fifan, ni e hårda grabbar !!
jag frös om fingrarna när jag körde 400m med fiddyn....![]()
Bha det är ju bara att klä på sig!
Inget vatten eller lera alls ju
Tim och jag har lekt i leran ett gäng gånger i vinter![]()
Vilket ju kräver en del kroppsarbete, vilket genererar värme... Gatåka i 2+, med en asfalttemp på 0,5+ genererar ingen värme....
Leka i leran är att föredra då.
Ja och lera är ju även bra för hyn, asfalt däremot ger fula efterlämningar i hyn (har jag hört)!!!
När e det dags för nästa???
Tummen o revbenen e snart återställda![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |