Premiärgazz!!! - Söndag 7/3

Ja tack så mycket för idag, det var supernice. =) wheeliesarna satt nästan direkt också. =)
Men som lomma_rider sa, tråkigt och vara först i diket, man kanske är på väg att ta titeln ifrån tsunami?? *skratt* ingen större skada skedd dock väldigt svullen tumme och värkande revben. krossad backspegel o lite repor på motorkåpan samt sliten krashpuck kan man leva med. =) längtar till nästa gazz

Dagens bilder :) 9-16

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Last edited:
Ja tack så mycket för idag, det var supernice. =) wheeliesarna satt nästan direkt också. =)
Men som lomma_rider sa, tråkigt och vara först i diket, man kanske är på väg att ta titeln ifrån tsunami?? *skratt* ingen större skada skedd dock väldigt svullen tumme och värkande revben. krossad backspegel o lite repor på motorkåpan samt sliten krashpuck kan man leva med. =) längtar till nästa gazz

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Den är din!
Då jag bara vurpat gathojen på hösten:gnissla

Vaffan har du nu wheelat av vägen? börjar göra det till en rutin nu fan hahha fick ni det på film denna gången då? :tummenupp

Vaffan har du nu wheelat av vägen? börjar göra det till en rutin nu fan hahha fick ni det på film denna gången då? :tummenupp

Haha nej inte wheelat, vänstersväng i 30-40km/h ingen grus ingen is. Antagligen bara för kallt däck o för mycket lutning:tummenupp. Ingen större skada skedd. Nej tyvärr inget på film:huvet

Du har ju årets första knäskrap.... respect. :Bugar

tack tack :krama

den är din!
Då jag bara vurpat gathojen på hösten:gnissla

:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Last edited:
Och lite korta filmstumpar oxå...

[YOUTUBE-ID]QPuposqVA94[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]0blOQcUChdk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]EezFZ9wCA6Q[/YOUTUBE-ID]

WTF! Du kanske tar titeln ifrån mig oxå och blir årets vurpa 2010?? :tummenupp:tummenupp

Fan vad gott det ser ut! Hoppas det blir lite gasande nästa helg med. Då ska Grisen rastas :yoparty

WTF! Du kanske tar titeln ifrån mig oxå och blir årets vurpa 2010?? :tummenupp:tummenupp

Nej nej nej nej, detta var ingen vurpa. (enligt mig iaf):D:D:D
Bara ett lätt markskrap:tungan:tungan

fifan, ni e hårda grabbar !!

jag frös om fingrarna när jag körde 400m med fiddyn.... :gnissla

fifan, ni e hårda grabbar !!

jag frös om fingrarna när jag körde 400m med fiddyn.... :gnissla

Bha det är ju bara att klä på sig!
Inget vatten eller lera alls ju:tungan

Tim och jag har lekt i leran ett gäng gånger i vinter:banana
[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uuEJOkuXOx4&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uuEJOkuXOx4&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HvaF7ZoOFag&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HvaF7ZoOFag&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Bha det är ju bara att klä på sig!
Inget vatten eller lera alls ju:tungan

Tim och jag har lekt i leran ett gäng gånger i vinter:banana

Vilket ju kräver en del kroppsarbete, vilket genererar värme... Gatåka i 2+, med en asfalttemp på 0,5+ genererar ingen värme....

Leka i leran är att föredra då.

Vilket ju kräver en del kroppsarbete, vilket genererar värme... Gatåka i 2+, med en asfalttemp på 0,5+ genererar ingen värme....

Leka i leran är att föredra då.

Ja och lera är ju även bra för hyn, asfalt däremot ger fula efterlämningar i hyn (har jag hört)!!!

Ja och lera är ju även bra för hyn, asfalt däremot ger fula efterlämningar i hyn (har jag hört)!!!

Nakenrace e trevligare på sommarn än på skit-tidig vår. :mattias

När e det dags för nästa??? :yoparty
Tummen o revbenen e snart återställda:D

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back