Premiären...

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Hoj
Ingen längre...
Jaha, då var premiären på den nya hojen avklarad. Blev en sisådär 60 mil på en dag.:dummer.

Lite längre o lite kallare än vad jag räknat med men vad gör man inte när tjänstemännen (inte polisen i det här fallet) schabblar till det för en. Lite kyligt var det allt o köra genom Blekinge efter tolvslaget inatt... Men allting gick bra som tur var.

Fick en chans o mäta förbrukning också, 0,63 är väl inte fy skam? Nu ska jag bara försöka återhämta kroppen så blir det på't igen. :kryckor (Nej, jag har inte vurpat!)

Härligt!

Jag tog första svängen i förrgår! Höll på att kissa ner mig... Men, men - ge mig några veckor så sak jag nog lära mig! :näsblod

Ska ut å köra nu om jag bara kan få tag på Vargvalpen!

Tur att du skrev "premiären med nya hojen", annars hade jag trott att det var premiären för första turen utan krasch.... :P

Tompalino skrev:
Jaha, då var premiären på den nya hojen avklarad. Blev en sisådär 60 mil på en dag.:dummer.

Lite längre o lite kallare än vad jag räknat med men vad gör man inte när tjänstemännen (inte polisen i det här fallet) schabblar till det för en. Lite kyligt var det allt o köra genom Blekinge efter tolvslaget inatt... Men allting gick bra som tur var.

Fick en chans o mäta förbrukning också, 0,63 är väl inte fy skam? Nu ska jag bara försöka återhämta kroppen så blir det på't igen. :kryckor (Nej, jag har inte vurpat!)

60MIL!! Det är ju va jag kör på en halv säsong... SÅ kör kåt får man inte bli...

micke6 skrev:
JOOOO de e helt normalt, Hojen ska användas o de mycket!!!!!! :tummenupp

Precis vad jag tänkte. Först blev det en 20 mil hemma runt U-A. Sen var man ju tvungen att köra ner till Karlskrona också så då fick det bli en 40 mil till. Biten mellan Borås och Växjö var jobbigast, efter Växjö hittade jag en ganska rolig väg ner så då flöt det på ganska bra, även om det var kallt som tusan. Som tur var mötte man inga råddjur....

Under veckan nu har det inte blivit så mycket men imorgon är det dags för en 40 mil igen när jag ska hem. Hinner förhoppningsivs hem innan solen går ner. *hoppas hoppas*

Tompalino skrev:
Precis vad jag tänkte. Först blev det en 20 mil hemma runt U-A. Sen var man ju tvungen att köra ner till Karlskrona också så då fick det bli en 40 mil till. Biten mellan Borås och Växjö var jobbigast, efter Växjö hittade jag en ganska rolig väg ner så då flöt det på ganska bra, även om det var kallt som tusan. Som tur var mötte man inga råddjur....

Under veckan nu har det inte blivit så mycket men imorgon är det dags för en 40 mil igen när jag ska hem. Hinner förhoppningsivs hem innan solen går ner. *hoppas hoppas*
Trevligt men passa dej för dom ludna jävlarna i diket speciellt dom me horn! :lol

Idag hade jag min premiär!!! :banana

Så kallt det var... Men så lycklig jag var!

Fast jag hade ju inte lika lång premiärtur som Tomas hade. Jag hämtade den bara från vinterförvaringen körde de tre milen in till stan och parkerade i mitt garage...

Men jag fick i alla fall petat upp den i 200+... Men jag lovade mig själv att vänta med att wheela tills det blivit lite varmare ute och jag inte var lika rostig... Fast när jag åkte längs Göteborgsvägen så kunde jag inte låta bli gasen... Så det blev allt en slangning också :hihi ...

Så nu är det säsong även för mig...

Syns på vägarna imorgon...

Back