Premiär Supermoto SM Örebro 5/6

Den gode Tony L retas genom att ha lagt upp en katalog med 153 bilder i men den är skyddad ev lösenord :brinnerup

Vad finns det mer?

Ber om ursäkt att jag inte har släppt på låset men väntar tills de har tagit de bilder de ev vill ha till tidningen. :pannkyss

Det som inte fick hända hände, mitt inte ens 1år gamla objektiv gick sönder så fick köra en del manuellt så hoppas nu kommer tycka de är ok när jag släppt på låset.

EDIT: Förbannat bra bilder i Tobbesbilder! :tummenupp

Last edited:
Ber om ursäkt att jag inte har släppt på låset men väntar tills de har tagit de bilder de ev vill ha till tidningen. :pannkyss

Det som inte fick hända hände, mitt inte ens 1år gamla objektiv gick sönder så fick köra en del manuellt så hoppas nu kommer tycka de är ok när jag släppt på låset.

EDIT: Förbannat bra bilder i Tobbesbilder! :tummenupp

Vilken tidning?

Vilken tidning?

Tony är sektionens hovfotograf för bilder till Race kan man säga.
Skaffa prenumeration och tala om för dem att du gjort det för att läsa om Supermoto :tummenupp

Tony är sektionens hovfotograf för bilder till Race kan man säga.
Skaffa prenumeration och tala om för dem att du gjort det för att läsa om Supermoto :tummenupp

Aha.... ska låta första numret komma ut först. Så ska jag låta dom veta att jag skaffar en prenumeration för att supermoton uppmärksammas. För det e ju enbart därför.

Aha.... ska låta första numret komma ut först. Så ska jag låta dom veta att jag skaffar en prenumeration för att supermoton uppmärksammas. För det e ju enbart därför.

Två (fler?) nummer i år har det varit reportage om Supermoto hitills. Skrivna av Barrett.

Tänkte vi kunde skriva ihop en intervju med dig och tjejlägret och skicka in till dem. Borde vara många cross-tjejer som läser och som då blir sugna på att prova på.

Tänkte vi kunde skriva ihop en intervju med dig och tjejlägret och skicka in till dem. Borde vara många cross-tjejer som läser och som då blir sugna på att prova på.

Skitbra idé Karin! :tummenupp

Vi borde även göra en artikel till Dråpslaget att det finns 85 cc hojar att prova och att de sen får köra Kräftracet. :)

en hälsning från sjukhus sängen från mackan.
Han såg ut att ha de bra (förutom armen då..)

Bifogat

• IMG_0737.jpg
    IMG_0737.jpg
    237.8 KB · Visningar: 78
Jag e med på allt som kan generera flera förare. Messias på sin motard, letar överallt, på alla tänkbara vis, efter alla sina lärljungar.

som privatperson så använder jag www.storegate.se
tillåter dig även att skicka länk för nerladdning på filer.

vi använder det i jobbet också.. mycket smidigt!

till råga på allt så är de gratis för privatpersoner!

Ja, det går säkert. Bara bilderna kommer upp e jag nöjd. :tummenupp

Last edited:
Den här och ett gäng andra bilder från Örebro hittas på www.motofoto.se

max%20ericsson%20b.jpg

Dags att vakna nu Lasse, du har redan missat två nummer med Supermoto-reportage! :yoparty

Dags att vakna nu Lasse, du har redan missat två nummer med Supermoto-reportage! :yoparty

Aaaa, jag har väl gjort det. Trodde det skulle stå i numret som vi delade ut på tävlingen i Örebro. Men jag hittade inget i den.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti