Premiär på en blöt Sturup Race Way (Film)

CorbenDallas skrev:
Ja, det är behovet av att använda alla växlarna snarare än kurvorna som gör en bana rolig, det har jag läst... :arsele

Så om jag förstår det hela korrekt så ligger du hellre och varvar i ettan än att ha lite rakor och färre kurvor? Jaja... Alla är vi ju olika. :)

M.G.F skrev:
Så om jag förstår det hela korrekt så ligger du hellre och varvar i ettan än att ha lite rakor och färre kurvor? Jaja... Alla är vi ju olika. :)

Ja, ettans växel använder man o så ofta. Det märker du också när du skaffar hoj...

Sydskanes Emse har 200 medlemmar med fler som knackar på dörren o vill köra. Jag är övertygad om att alla dom här 200 pers har skittråkigt när dom kör...

GSXR1100R skrev:
:va Inte då...
Jag lärde mig innan licenskursen hur man skulle undvika hjärnskakning på "uppkörningen". Att bli omkörd hör till, det är alltid nån som är snabbare.
Sist jag kollade så tävlade vi inte på Sturup.

Frågan är vad du gjorde på en allmänåkning där alla bara hetsar varandra o kör omkull...

:arsele

CorbenDallas skrev:
:va Inte då...
Jag lärde mig innan licenskursen hur man skulle undvika hjärnskakning på "uppkörningen". Att bli omkörd hör till, det är alltid nån som är snabbare.
Sist jag kollade så tävlade vi inte på Sturup.

Frågan är vad du gjorde på en allmänåkning där alla bara hetsar varandra o kör omkull...

:arsele
Jag hetsade tydligen inte upp dig iaf :D Team storpotäten putt putt putt :hihi

CorbenDallas skrev:
Nä, sorry gubbe lilla, men dig tänder jag inte på... :D :D
Jag trodde du lärt dig en läxa nu i söndags, men tydligen så behöver du fostras igen din ohängde slyngel, om du inte håller tempot nu på söndag så kommer vi att racinglätta din hästsvans med en slö morakniv :ajjabajja

GSXR1100R skrev:
Jag trodde du lärt dig en läxa nu i söndags, men tydligen så behöver du fostras igen din ohängde slyngel, om du inte håller tempot nu på söndag så kommer vi att racinglätta din hästsvans med en slö morakniv :ajjabajja
Fostras igen? Påminn mig, när fostrade du mig sist? :va

Erkänn istället att det för en gångs skull var skönt att ha nån att köra om. :D

CorbenDallas skrev:
Fostras igen? Påminn mig, när fostrade du mig sist? :va

Erkänn istället att det för en gångs skull var skönt att ha nån att köra om. :D
Nu kommer du att vara nervös hela veckan igen... be om ursäkt så ska jag va snäll... NOT :arsele

Fan, jag e sugen på att köra på S.R.W!
Kunde inte i söndags.
Och så är det inget på söndag, bara nybörjare, rr, o motard.

McRae skrev:
Fan, jag e sugen på att köra på S.R.W!
Kunde inte i söndags.
Och så är det inget på söndag, bara nybörjare, rr, o motard.
Köp en Motard, Räcer samt gathoj :banana

CorbenDallas skrev:
Ja, ettans växel använder man o så ofta. Det märker du också när du skaffar hoj...

Sydskanes Emse har 200 medlemmar med fler som knackar på dörren o vill köra. Jag är övertygad om att alla dom här 200 pers har skittråkigt när dom kör...

Oj ursäkta mig! Jag kan absolut ingenting om hojar, har ju aldrig suttit på en ens......... :kocko

Känns det inte lite dumt att fälla en sådan kommentar överhuvudtaget? Bara för att jag inte har hoj för tillfället betyder det inte att jag inte har kört hoj alls!

Så spara dina spydigheter till någon som förtjänar dom är du snäll.

M.G.F skrev:
Känns det inte lite dumt att fälla en sådan kommentar överhuvudtaget?
Det var väl ungefär lika intelligent som ditt uttalande om banans lämplighet för MC, Du har ju inte kört den med MC så varför uttala sig?

Testa, du kommer att bli positivt överraskad. :tummenupp

M.G.F skrev:
Oj ursäkta mig! Jag kan absolut ingenting om hojar, har ju aldrig suttit på en ens......... :kocko

Känns det inte lite dumt att fälla en sådan kommentar överhuvudtaget? Bara för att jag inte har hoj för tillfället betyder det inte att jag inte har kört hoj alls!

Så spara dina spydigheter till någon som förtjänar dom är du snäll.
Som tack för att du översatte den Tjeckiska texten så ska jag varva Corben Dallas igen på Söndag :tummenupp

CorbenDallas skrev:
Det var väl ungefär lika intelligent som ditt uttalande om banans lämplighet för MC, Du har ju inte kört den med MC så varför uttala sig?

Testa, du kommer att bli positivt överraskad. :tummenupp

Jag uttalade bara mig om hur det såg ut, menade inget illa med det.

Lovar att prova när tillfälle ges. :yoparty

GSXR1100R :Bugar

CorbenDallas skrev:
Jag lärde mig innan licenskursen hur man skulle undvika hjärnskakning på "uppkörningen".

Ja, det där är verkligen otroligt pinsamt. Jobbigt att så många ska behöva reta sig på det. Känns jobbigt att man retat upp så många på att slå sig.

Macho Woman skrev:
Ja, det där är verkligen otroligt pinsamt. Jobbigt att så många ska behöva reta sig på det. Känns jobbigt att man retat upp så många på att slå sig.

Äh, jag bara ger igen för ditt inlägg. På't igen bara :tummenupp

Bla bla bla & spam, som vanligt ingen som kommenterar filmen :rolleyes:

Nyheter
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard