GSXR1100R
The older i get the faster i was
Hittar ni under videos på www.ketogan.com vi bugar och bockar till ett kanonjobb av Sydskanes Emse
Leta rätt på denna bild och högerklicka
Leta rätt på denna bild och högerklicka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Hittar ni under videos på www.ketogan.com vi bugar och bockar till ett kanonjobb av Sydskanes Emse
Leta rätt på denna bild och högerklicka![]()
Kurvmakaren skrev:Fulfilm på högsta nivå...
Regn och rusk...vem f-n vill köra i det vädret?
Fattar inte folk att man skall ta det lugnt när det är så blött???
Seså...skärpning nu. Det är bara han på röda kawwan som visar gott föredöme...

TackOtee skrev:Undrar vem det var som körde med väst ena passet och sedan nästa pass körde med knäskrap i blöttan![]()
Gött med lite film micke, ringer dig imorgon.
Otee skrev:Undrar vem det var som körde med väst ena passet och sedan nästa pass körde med knäskrap i blöttan![]()
Gött med lite film micke, ringer dig imorgon.
Hursomhelst skall han svartflaggas, puckot med gröna Kawwan knäskrapar trots att det regnar :kockoKurvmakaren skrev:Ingen aning...har själv funderat över vem det skulle kunna vara...
GSXR1100R skrev:Hursomhelst skall han svartflaggas, puckot med gröna Kawwan knäskrapar trots att det regnar :kocko
Jag ska snacka med Jan-e senare i natt, jag ringer efter midnatt som vanligtKurvmakaren skrev:Dubbelflagg minst...Och en omskolning i introgruppen...

GSXR1100R skrev:Jag ska snacka med Jan-e senare i natt, jag ringer efter midnatt som vanligt![]()

Ohhh shitKurvmakaren skrev:"Plats var bokad" är vad du får i ett mail i morgon...![]()

GSXR1100R skrev:Ohhh shit![]()
Ta med er Korvensallad på nästa utflykt, han e fetesnabb på landsvägTom skrev:Astrist film, det är ju samma gamla kurvor hela tiden. Blött och dant verkar det vara också. Tacka vet jag Bogesundsvägen i solsken![]()
Man kan ligga på 2:an hela varvet, visst banan är lite liten men den är ball ändå, bättre än att sitta hemma i soffan iafM.G.F skrev:Kul med lite film här nere från. Lite tråkig bana för hojar dock. Behöver man växla överhuvudtaget?
Minimoto och Go-kart kan man köra jäkligt bra på den dock.
Kul film ändå!![]()

Ja, det är behovet av att använda alla växlarna snarare än kurvorna som gör en bana rolig, det har jag läst...M.G.F skrev:Kul med lite film här nere från. Lite tråkig bana för hojar dock. Behöver man växla överhuvudtaget?
Minimoto och Go-kart kan man köra jäkligt bra på den dock.
Kul film ändå!![]()

Du använde juh bara 1:an på rakan och friläget i kurvornaCorbenDallas skrev:Ja, det är behovet av att använda alla växlarna snarare än kurvorna som gör en bana rolig, det har jag läst...![]()

Macho Woman skrev:Jamen den där CorbenDallas blev ju omkörd två gånger. Tycker han skulle ha kört lite mer bana innan han tog licens.![]()

|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|