GSXR1100R
The older i get the faster i was
Öhhh jag kör aldrig omkull... nästan iaf.Boris JR skrev:2068989Hur förklarar du dina krascher då?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Öhhh jag kör aldrig omkull... nästan iaf.Boris JR skrev:2068989Hur förklarar du dina krascher då?![]()
Din Aprulla var väl ett lik redan för början.Mattias skrev:2072384Man ska tydligen inte anstränga sig alltför mycket med lack på motorcyklar. Min är sig inte heller riktigt lik.![]()
GSXR1100R skrev:2072410Din Aprulla var väl ett lik redan för början.
Ujujuj nu kommer Mattias att ha pms hela vårenTriggerhappy skrev:2072463Kan ju nämna att det gick mycket fortare för mig att skrapa bort färgen än det tog för Mattias att få på färgen.![]()
Surt för den var redigt blinglackad![]()

Fürstenhoff skrev:2068839Hhhmmm, riktigt tråkit men sånt händer garanterat i dessa väderförhållanden varför jag undrar lite över en sak - måste man använda race lackade kåpor på en försäsongs träning!!![]()
Är det inte både smartare & mer ekonomiskt att använda omålade kåpor dom första träningarna!!![]()
Bara en tanke i från en föredetting!!
/Fürstenhoff.
Åsa skrev:2072809Lider med dig Jorpeleininen
Micke, ni har inte samma nyans på era hojar; Jorpes hoj är ljusblå, din skrothög e grön. Men visst, det kan kanske bli coolt med lite pikanta färgskiftningar![]()

Kawwan är grön & Sukkan är blå, skaffa nya glasögon tant.Åsa skrev:2072809Lider med dig Jorpeleininen
Micke, ni har inte samma nyans på era hojar; Jorpes hoj är ljusblå, din skrothög e grön. Men visst, det kan kanske bli coolt med lite pikanta färgskiftningar![]()
Vad du va grinig idag min vän. 70% av alla karlar är färgblinda, så du är förlåtenGSXR1100R skrev:2072837Kawwan är grön & Sukkan är blå, skaffa nya glasögon tant.
Men vi kan kalla den blå Fürstenhoff skrev:2073023Eeeehh, ok!!![]()
Försöker förstå din komentar på bästa sätt men kan inte riktigt göra det till trotts ett ex antal år som aktiv RR förare och därigenom vetskap om att man ofta lackerar flera kåpset på en gång mm!!![]()
"Smartare att låta bli"......
"Lackar upp fler uppsättningar".......
"Namnet krachkåpa säger ju det mesta".......
Tror (läs-hoppas) att du missförstod min fråga som var varför man använder dyrt lackerade KRACHKÅPOR på dom första träningarna i stället för helt vita KRACHKÅPOR då träningen i sig varken blir sämre eller långsammare - endast BILLIGARE vid en ev omkullkörning!!![]()
![]()
/Fürstenhoff.
Då är det bevisat att du är en man.Åsa skrev:2072852Vad du va grinig idag min vän. 70% av alla karlar är färgblinda, så du är förlåtenMen vi kan kalla den blå
![]()
What else is new?GSXR1100R skrev:2073656Då är det bevisat att du är en man.
Startnummersiffror.Mattias skrev:2072455Projicera inte ditt MC-bestånd på mig!![]()
Teddy skrev:2073683Här kommer medkännande och en snuttenäsduk i färgmatchande förpackning.
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife