Premiär Imorn?!

Blev ingen körning i dag:( :( .
Ligger här i sängen o tycker synd om mig själv duktigt förkyld:tummenner
Men gjorde min premiär sista feb :yoparty

/Maveric

Var ute o vädrade frugans bandit idag och skulle därefter starta min egen ............D sade bara klick!!!!!.Men imorrn går d nog bättre.:tummenupp :tummenupp

Äntligen vart det av att åka.:banana
Åkte genom Bulten,.. va fint som attan.

Avklarat!

Kom inte så långt då,exalterad som man var lämnade jag tankkort och pengar hemma och fick slå på reserven redan efter 3km.
Blev väl en 3mil och tyckte det började hacka på hemvägen så det får bli fortsättning i morgon.

Känslan var kvar sen förra året iaf.,kändes som det var igår jag var ute trots nya och stela stövlar(missade ett par uppväxlingar). :)

Äntligen!

Henrik

Verkar bli bättre och bättre! :tummenupp

Stockholmsväder 15 dagar framåt.
http://www.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|SE|SW015|STOCKHOLM&metric=1

Blev en väldigt kort vända i Borlänge idag .. Mycket snö och blött.. Men hade besiktning så man va väll "tvungen" ;)

Var ute 12 mil igår och blyga 5 idag, såg några hojar i mårdaklev, några från SH?

Dig har jag inte sett till tidigare i stan, kört hoj länge?

Har själv suttit på kontoret hela dan och sett RR-maskin efter RR-maskin passerat i det härliga vädret, abstinensen på att köra är hög kan jag säga!

-06,håller mig mest norrut kring kil-sunne då vägarna där är fantastiska.

Får kanske styra upp någon körning frampå,verkar ju finnas några häromkring trots allt som inte åker krom.

Henrik

Haha, fan va uppmärksam man är! Jag trängde mig förbi dig med Huskyn på slutet av Sveavägen. :)

Aaa men vafan!! Du kunde ju sagt hej :) Jag stod ju bakom och andades in dina avgaspuffar vid rödlyset haha!!

Vart en 15mil idag... både norrort och söderort.
Nån dag skall jag prova på bulten också, låter skoj. :)

Aaa men vafan!! Du kunde ju sagt hej :) Jag stod ju bakom och andades in dina avgaspuffar vid rödlyset haha!!

Jag tänkte hälsa först, sen kom jag på att du nog inte är ensam om en sådan hoj plus att jag aldrig skulle höra vad du sa då jag pumpade Disturbed på mp3an. :)

Jag tänkte hälsa först, sen kom jag på att du nog inte är ensam om en sådan hoj plus att jag aldrig skulle höra vad du sa då jag pumpade Disturbed på mp3an. :)

Okey då!! Du är förlåten, ta det nästa gång då :)

Jaa idag var det mysigt väder:tummenupp synd bara att man inte kunde åka:huvet

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back