Premiär Imorn?!

Jajamen imorgon lite meka sedan bär det av på premiärturen skulle väl bli upp mot 10 grader.

//Dafe

hade premiär i onsdags. 5+ va hur skönt som helst det e inte alls mycke grus ute redan hunnit köra 1 och en halv tank.. så se till nu och hoppa upp på sadeln igen så vi blir fler på vägarna. för nu är våren här:D :D

har varit ute ett par gånger nice som fan när solen e framme.. finns det nån mötes plats imorgon roligare om man e några st???

Såg rätt bra med hojjar igår (fredags), solen sken och vägarna är torra. Det enda är gruset då...sen att det blåser jävligt och är kallt.

ahh har varit sugen som fan att köra nu i veckan.
Men kom på att när jag gjorde rent luftfiltret i höstas efter jag ställt in den så upptäckte jag att de va murket som fan med några småhål..
Så jag beställde ett nytt i måndags. hade man varit smart så hade man beställt de i vintras. nu går man o väntar på paket hela tiden så man kan ut och köra, hehe

Ni börjar tidigt märker jag, själv brukar jag vänta tills de sopat gatorna och att det regnat bort det värsta gruset/saltet.
Dessutom är man kvar på kontoret i huvudstaden och jobbar hela helgen:brinnerup

Farsan o jag fick efter mycket om och men liv i gamla Hondan idag. Batteriet är nästan helt nytt och har underhållts enligt konstens alla regler under vintern men krämen räckte inte till iaf så vi provade rulla igång den, utan framgång dock så det fick bli startkablar från bilen. Det gjorde susen och cylindrarna kom igång en efter en. Underbart ljud :yoparty

Efter att hojen var lite varmkört så blev det en liten premiärtur med han bakpå (håller fortfarande på med kortet). Första gången jag hade någon med bakpå förövrigt men det var ju löjligt lätt, märktes knappt och han är rätt stor.

När jag tankade på Statoil så kommenterade tjejen i kassan att nu när motorcyklarna kommer fram så är våren här på riktigt :D

Var ut för en timme sen och startade RDn,small igång på första kicken.

Biltemabatteri i som överlevde vintern oservat,till och med blinkersen funkade(brukar bara lysa när det är dålig kräm)ska kolla lufttrycket i däcken och på med grejorna på kroppen sen blir det premiär!

+8 sol/moln och lätt vind så förutsättningarna är goda,snö i dikena men inget på vägarna,som det ska vara på premiärturen.

Gott gott. :)

Henrik

Var du inne i stan idag? Med en helsvart tröja över stället?

mmmm... härliga vår...
Min KTM svek mig inte det minsta!!

Så sjukt kul var det ... Hoppas på bra väder hela veckan nu (även om det ser dåligt ut enligt aftonbladet...)

Det blev en sväng i dag, tyvärr hade batteriet gett upp under vintern så det blev inga fikastopp i stan.

Jag var rätt ensammen, men vädret var härligt, lite läskigt där det var djup snömodd, men annars var det som vanligt.

Det var bara att krypa ihop bakom kåpan på motorvägen, för någon värme var det inte.

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back