Premiär för kvällsracet!

Kanske så att folk hellre kör B helg på Linköping för 1500 än ett kvällsrace för 1000?

B-racet är inte öppet för elitförare. Alla är välkomna hos oss.

hehe usch då nu skrämmer du ju bort resten istället! :D

Nah anledningen för mig som fär andra kanske är främst att löningen inte kommit ännu och kanske att folk väntar och kollar vädret alt väntar tills den 31e och anmäler sig på plats. Jag vill def vara med iallafall.

Kul med fler initiativ till tävlingar :tummenupp Men, en måndag? :va Dels ryker ju hela dan på att åka dit, å sen går man i mål kl 20:00 på kvällen. Innan man är hemma, med allt urlastat så är klockan 3 på morgonen, så då ryker tisdagen också :huvet

Kul med fler initiativ till tävlingar :tummenupp Men, en måndag? :va Dels ryker ju hela dan på att åka dit, å sen går man i mål kl 20:00 på kvällen. Innan man är hemma, med allt urlastat så är klockan 3 på morgonen, så då ryker tisdagen också :huvet

Vilken dag skulle passa bättre? Vi har bandag hela dagen innan, mycket körtid om man vill!

Det är väldigt synd att det är dagen efter andra B-racet på SViestad för jag hade varit sugen men fyra dagar i rad klarar varken min kropp, min ekonomi eller mitt reservdelslager. ;)

Ok deal! Inte säkert att jag kör race (kanske bara myser lite på gata) men jag tar den på måndag.

(kommer den att generalrasa när jag får för mig att köpa den?:mad:)
Öhhh Bajaräcern är ju min fina Sösucki, Aprullan får du inte röra igen :mad:

Jupp fulgubbens hojar rasar redan två år efter man köpt skiten...:fakta

Sedan har han mage o påstå att man måste fylla på olja, samt ibland till och med byta oljan? Som om inte livstids service skulle ingå i köpet?...:va

Med vänliga hälsningar
Blåst på en Missil...

... bla, bla bla...

(kommer den att generalrasa när jag får för mig att köpa den?:mad:)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026