Premiär för kvällsracet!

Hehe, hade lite najtråd i ändan just när du gick förbi :D

Kul att Du plåtade lite så man har lite minneshjälp av sin debut:tummenupp

\m/

Min debut vill jag bara glömma :gnissla:gnissla dom flesta bilderna från den dagen var att jag släpade min hoj 700 meter in i depån pga soppatorsk :huvet roligare kunde man haft ,, men men, nu e det mest en rolig erfarenhet :D

Men detta racet tyckte jag var kul som fan, slog både personbästa å höll mig på hjulen :banana trots att det bara var 3:e gången jag satt på maskinen.

Hoppas det gick väl för dig å din maskin Mårten å inte blev för dyrt att laga så syns vi på Mantorp nästa vecka :tummenupp

...Men detta racet tyckte jag var kul som fan, slog både personbästa å höll mig på hjulen :banana trots att det bara var 3:e gången jag satt på maskinen.

Hoppas det gick väl för dig å din maskin Mårten å inte blev för dyrt att laga så syns vi på Mantorp nästa vecka :tummenupp

Håller med, riktigt sköj:) Kikar just på bilder som Fredde plåtade och det bubblar ju fan i blodet när man tänker på det:galen

Blev riktigt impad av hur snabb du var:Bugar ... bara jag får ihop grejerna tills nästa vecka så får du fan lära ut en del genvägar:)

\m/

Bifogat

• IMG_2674_mini.jpg
    IMG_2674_mini.jpg
    146 KB · Visningar: 116
Håller med, riktigt sköj:) Kikar just på bilder som Fredde plåtade och det bubblar ju fan i blodet när man tänker på det:galen

Blev riktigt impad av hur snabb du var:Bugar ... bara jag får ihop grejerna tills nästa vecka så får du fan lära ut en del genvägar:)

\m/

kan du/han lägga upp fler bilder från racet?

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026