Premiär för kvällsracet!

Hehe, hade lite najtråd i ändan just när du gick förbi :D

Kul att Du plåtade lite så man har lite minneshjälp av sin debut:tummenupp

\m/

Min debut vill jag bara glömma :gnissla:gnissla dom flesta bilderna från den dagen var att jag släpade min hoj 700 meter in i depån pga soppatorsk :huvet roligare kunde man haft ,, men men, nu e det mest en rolig erfarenhet :D

Men detta racet tyckte jag var kul som fan, slog både personbästa å höll mig på hjulen :banana trots att det bara var 3:e gången jag satt på maskinen.

Hoppas det gick väl för dig å din maskin Mårten å inte blev för dyrt att laga så syns vi på Mantorp nästa vecka :tummenupp

...Men detta racet tyckte jag var kul som fan, slog både personbästa å höll mig på hjulen :banana trots att det bara var 3:e gången jag satt på maskinen.

Hoppas det gick väl för dig å din maskin Mårten å inte blev för dyrt att laga så syns vi på Mantorp nästa vecka :tummenupp

Håller med, riktigt sköj:) Kikar just på bilder som Fredde plåtade och det bubblar ju fan i blodet när man tänker på det:galen

Blev riktigt impad av hur snabb du var:Bugar ... bara jag får ihop grejerna tills nästa vecka så får du fan lära ut en del genvägar:)

\m/

Bifogat

• IMG_2674_mini.jpg
    IMG_2674_mini.jpg
    146 KB · Visningar: 116
Håller med, riktigt sköj:) Kikar just på bilder som Fredde plåtade och det bubblar ju fan i blodet när man tänker på det:galen

Blev riktigt impad av hur snabb du var:Bugar ... bara jag får ihop grejerna tills nästa vecka så får du fan lära ut en del genvägar:)

\m/

kan du/han lägga upp fler bilder från racet?

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back