Pre-Xmas fika Rosehill 18/12 kl. 12

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Var ett tag sen man var på Rosen och fika, Duccen står i garaget sen över en månad...

Tänkte ta bilen (lär inte bli hoj:D) på lördag för att fika/luncha på Rosen innan julledigheterna tar vid. Kanske andra som vill joina för en liten "off-bike-season" träff?

Valfritt fordon/transportsätt till Rosenhill gäller: bil, hoj, cykel, snöskoter, stridsvagn, SL, etc...

Jag tar min bil, har en plats över om det är någon som vill samåka.

Tid och plats: kl.12 Rosenhill.

//Mika

jag kommer dit!! :D kan vi åka och sladda sen :hihi

men kan vi inte säga vid 13 istället?

Sitt kvar länge så jag också hinner förbi i så fall! :hej
Jag och en kompis går på hundmässan i Älvsjö på lördag juh.
Jag älskar både hundar och Rosenhill. Det MÅSTE gå att kombinera!:gråta

Visst kan vi ta kl. 13 också, tänker inte stressa under helgen. Lika bra att fly stan med julhandel och allt:)

Shadow, så du åker med mig eller tar du egen bil?

R5+1, ett par timmar lär det ju bli med fika, skvaller, incidentrapportering etc...kom förbi när du är klar:)

Visst kan vi ta kl. 13 också, tänker inte stressa under helgen. Lika bra att fly stan med julhandel och allt:)
Bästa kommentaren jag läst på länge! "Tänker inte stressa..." Nä, inte jag heller! Aldrig mer ta mig fan!!:ajjabajja

Glöm inte barnstolen i så fall! Maudan och jag blir så oroliga när Lill-Skuggan ska åka bil.:eek:

R5+1, ett par timmar lär det ju bli med fika, skvaller, incidentrapportering etc...kom förbi när du är klar:)
Det är inte helt omöjligt. I så fall kommer jag förbi med min bästis (fucking hands off gäller!!!) och två voffar (hands on please, i alla fall om dom får bestämma :krama).

Får se hur det ser ut med bilen nu på lördag men vi höras i morgon när jag vet mer :) annars åker jag med dig.:tummenupp

Glöm inte barnstolen i så fall! Maudan och jag blir så oroliga när Lill-Skuggan ska åka bil.:eek:
Ska jag berätta mer om kvällen du träffade mig och liquid? :mad:

Det är inte helt omöjligt. I så fall kommer jag förbi med min bästis (fucking hands off gäller!!!) och två voffar (hands on please, i alla fall om dom får bestämma :krama).

Kan inte lova något:cdevil

:Bild?:tummenupp

Haha...well, han kan ju halka av lädersätena:D

Synd att jag varit inne så dåligt på sistone och missade fikat=(

Kommer nog fler tillfällen om vintern blir långvarig, det blev massor av galet skitsnack:D måste säga att Shadow scorade de högsta incidentpoängen när han delade med sig av sina s**gs:D:arsele i viss mundering. Men å andra sidan, vem har inte hittat på såna hyss...:tungan

Kommer nog fler tillfällen om vintern blir långvarig, det blev massor av galet skitsnack:D måste säga att Shadow scorade de högsta incidentpoängen när han delade med sig av sina s**gs:D:arsele i viss mundering. Men å andra sidan, vem har inte hittat på såna hyss...:tungan

Vaddå vaddå va gjorde han????:hoppa

Jag hoppas det, det låter ju jättespännande=) DU måste berätta vad Shadow gjorde....:banana

You bastard! :tungan äh det var ju iaf en konversationshöjare. MEN! What is said at rosen.. stays at rosen...

Vaddå vaddå va gjorde han????:hoppa
Nej ha n kommer inge ge dig något att fantisera om.. hur mycket du än vill det!
Jag hoppas det, det låter ju jättespännande=) DU måste berätta vad Shadow gjorde....:banana
"What is said at rosen.. stays at rosen..." ;)

You bastard! :tungan äh det var ju iaf en konversationshöjare. MEN! What is said at rosen.. stays at rosen...

Nej ha n kommer inge ge dig något att fantisera om.. hur mycket du än vill det!

"What is said at rosen.. stays at rosen..." ;)

Äh, lite tusen nålar på flickarmarna så sjunger han ut som en lärka.:hihi

Haha=) Om det ändå vore så väl att det som sägs på rosen stannar där.. brukar väl vara tvärtom;)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph