Pre-Xmas fika Rosehill 18/12 kl. 12

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Var ett tag sen man var på Rosen och fika, Duccen står i garaget sen över en månad...

Tänkte ta bilen (lär inte bli hoj:D) på lördag för att fika/luncha på Rosen innan julledigheterna tar vid. Kanske andra som vill joina för en liten "off-bike-season" träff?

Valfritt fordon/transportsätt till Rosenhill gäller: bil, hoj, cykel, snöskoter, stridsvagn, SL, etc...

Jag tar min bil, har en plats över om det är någon som vill samåka.

Tid och plats: kl.12 Rosenhill.

//Mika

jag kommer dit!! :D kan vi åka och sladda sen :hihi

men kan vi inte säga vid 13 istället?

Sitt kvar länge så jag också hinner förbi i så fall! :hej
Jag och en kompis går på hundmässan i Älvsjö på lördag juh.
Jag älskar både hundar och Rosenhill. Det MÅSTE gå att kombinera!:gråta

Visst kan vi ta kl. 13 också, tänker inte stressa under helgen. Lika bra att fly stan med julhandel och allt:)

Shadow, så du åker med mig eller tar du egen bil?

R5+1, ett par timmar lär det ju bli med fika, skvaller, incidentrapportering etc...kom förbi när du är klar:)

Visst kan vi ta kl. 13 också, tänker inte stressa under helgen. Lika bra att fly stan med julhandel och allt:)
Bästa kommentaren jag läst på länge! "Tänker inte stressa..." Nä, inte jag heller! Aldrig mer ta mig fan!!:ajjabajja

Glöm inte barnstolen i så fall! Maudan och jag blir så oroliga när Lill-Skuggan ska åka bil.:eek:

R5+1, ett par timmar lär det ju bli med fika, skvaller, incidentrapportering etc...kom förbi när du är klar:)
Det är inte helt omöjligt. I så fall kommer jag förbi med min bästis (fucking hands off gäller!!!) och två voffar (hands on please, i alla fall om dom får bestämma :krama).

Får se hur det ser ut med bilen nu på lördag men vi höras i morgon när jag vet mer :) annars åker jag med dig.:tummenupp

Glöm inte barnstolen i så fall! Maudan och jag blir så oroliga när Lill-Skuggan ska åka bil.:eek:
Ska jag berätta mer om kvällen du träffade mig och liquid? :mad:

Det är inte helt omöjligt. I så fall kommer jag förbi med min bästis (fucking hands off gäller!!!) och två voffar (hands on please, i alla fall om dom får bestämma :krama).

Kan inte lova något:cdevil

:Bild?:tummenupp

Haha...well, han kan ju halka av lädersätena:D

Synd att jag varit inne så dåligt på sistone och missade fikat=(

Kommer nog fler tillfällen om vintern blir långvarig, det blev massor av galet skitsnack:D måste säga att Shadow scorade de högsta incidentpoängen när han delade med sig av sina s**gs:D:arsele i viss mundering. Men å andra sidan, vem har inte hittat på såna hyss...:tungan

Kommer nog fler tillfällen om vintern blir långvarig, det blev massor av galet skitsnack:D måste säga att Shadow scorade de högsta incidentpoängen när han delade med sig av sina s**gs:D:arsele i viss mundering. Men å andra sidan, vem har inte hittat på såna hyss...:tungan

Vaddå vaddå va gjorde han????:hoppa

Jag hoppas det, det låter ju jättespännande=) DU måste berätta vad Shadow gjorde....:banana

You bastard! :tungan äh det var ju iaf en konversationshöjare. MEN! What is said at rosen.. stays at rosen...

Vaddå vaddå va gjorde han????:hoppa
Nej ha n kommer inge ge dig något att fantisera om.. hur mycket du än vill det!
Jag hoppas det, det låter ju jättespännande=) DU måste berätta vad Shadow gjorde....:banana
"What is said at rosen.. stays at rosen..." ;)

You bastard! :tungan äh det var ju iaf en konversationshöjare. MEN! What is said at rosen.. stays at rosen...

Nej ha n kommer inge ge dig något att fantisera om.. hur mycket du än vill det!

"What is said at rosen.. stays at rosen..." ;)

Äh, lite tusen nålar på flickarmarna så sjunger han ut som en lärka.:hihi

Haha=) Om det ändå vore så väl att det som sägs på rosen stannar där.. brukar väl vara tvärtom;)

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back