Pratade med mitt ex häromdagen....

E de en liten TL romans på gång? :D

S + R = Sant :rofl

Idag blir de en såndär dag man inte kan ha när man har flickvän, åka te garaget heeeela jävla dan o ba äta en jävla manlig pizza!

2771373 E de en liten TL romans på gång? :D

S + R = Sant :rofl

Idag blir de en såndär dag man inte kan ha när man har flickvän, åka te garaget heeeela jävla dan o ba äta en jävla manlig pizza!
Det hade varit skitbra, om man hade haft ett varmgarage. iofs så är det 3 plus här nu, o det var längesen det var plus grader här.

Mmmm, o ingen snö....

2771392 och 8 plusgrader i solen :)
Du är äkklig...
Nu ska jag promenera övver isen in till stan o hämta batteriladdaren, imorrn ska jag starta hojen o njut av välljudet.

Tattare

Steka köttfärs, hacka sallad, tomat, gurka, paprika, lök, öppna en burk majs, oliver, ost, salsa, guakemole (eller hur det nu stavas). Ja, jag kanske är lite omständig när jag gör tacos men gott blir det! :drool

Corona eller Loka till!

Köttfärs, isbergssallat, gul lök, (eventuellt tomat och gurka), Santa Maria Tex Mex Salsa *HOT*.

och sist men inte minst MYCKET Tabasco..

Folk säger alltid att jag blir riktigt röd runt munnen när jag äter tacos, men det är så jävla gott att hälla på skitmycket tabasco :tummenupp :yoparty

Du är äkklig...
Nu ska jag promenera övver isen in till stan o hämta batteriladdaren, imorrn ska jag starta hojen o njut av välljudet.

Tattare

4-5+ i skuggan och lite solsken här med.. ca 3 mil väster om honom :yoparty

Last edited:
Jag åt tacos på det kanske bästa sättet, enligt mig, igår. Tacosbuffé! Oj vad det finns mycket mat. Det finns ofta för lite när man äter hemma med familjen eller liknande. Kanske borde prova en ensam-taco, då borde det räcka oxå.

Satan va gott, tacos har inte ätits på flera månaders...Å ser man på, jag har inge plauner ikväll heller...va trevligt. Tacos fur alle!(Jag själv mao)

Jag träffade mitt x via SH när vi just pratade tacos i en tråd och beslöt oss för att äta det tillsammans..
Med facit i handen kanske det hade varit bättre utan den middagen? :gnissla
:D

Jag äter iaf tacos ensam när jag känner för det, det är ju gott ju! :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...