Pratade med mitt ex häromdagen....

Tacos är för mycket bök för att göra själv. Speciellt om man vill ha en massa sallad och gurka och annat gott då får man ju stå en halv dag och fixa mat. Sånt skämmer man inte bort sig själv med, är man ensam gör man något snabbt och lätt. Eller så gör jag i alla fall men hade jag orkat skulle jag kanske göra det till mig själv nån gång.

Vill du glämma din dotter? :va

Har inte dragit in min dotter alls i disskussionen. Klart att jag inte vill glömma min dotter. Det enda som blev bra av det förhållandet var just hon.

Att man sen helst glömmer att man gifte sig med hennes pappa är en helt annan sak.
Det är HAN som alltid ska jävlas och trilskas med frågor om vårdnad, dagis, semestrar och ALLT annat han bara får in i sitt huvud, INTE min dotter.

2769798 Tacos är för mycket bök för att göra själv. Speciellt om man vill ha en massa sallad och gurka och annat gott då får man ju stå en halv dag och fixa mat. Sånt skämmer man inte bort sig själv med, är man ensam gör man något snabbt och lätt. Eller så gör jag i alla fall men hade jag orkat skulle jag kanske göra det till mig själv nån gång.

Vill du glämma din dotter? :va
Det är inge bök o göra tacos, steka köttfärs, hacka lök och tomat, öppna en burk majs, turkyoghurt, chunky och färdigriven ost. Lätt som en plätt.

Och så ett stort glas kall cola till mmmm. :drool

Har inte dragit in min dotter alls i disskussionen. Klart att jag inte vill glömma min dotter. Det enda som blev bra av det förhållandet var just hon.

Att man sen helst glömmer att man gifte sig med hennes pappa är en helt annan sak.
Det är HAN som alltid ska jävlas och trilskas med frågor om vårdnad, dagis, semestrar och ALLT annat han bara får in i sitt huvud, INTE min dotter.

Menar du eran?

Njaaaee...

:huvet :huvet Sporthoj.... :huvet :huvet

Menar egentligen inte att hon tillhör någon av oss, hon är en egen individ. Med en mamma och en pappa som tar hand om henne såklart....
Valde att inte skriva ut hennes namn eller kalla henne för Den/Det av hänsyn till hennes person.
Å att skriva Vår dotter känns fel när vi inte längre är nåt Vi...
Så det råkade bli Min för att ni skulle fatta vem jag pratade om.

Sååå nu har jag väl uttryckt mig tillräckligt sporthojsvänligt???

Jo, jag satt o pratade med exet för några dagar sen, och hon säger att tacos är nåt som man äter när man är en par stycken, för det blir godare då.

Är det bara jag som sätter mig o äter tacos helt själv bara för att det är gott :confused:

Har jag gjort fel som inte bjudit in hela vänskapskretsen varje gång jag vill äta lite kladdig mat med ost i :va

X pratar man inte med, möjligen mailar om det gäller åtgärder om gemensamma barn. Pratar bara om det är AKUT.
Dom är X av en enda anledning. X förblir X PUNGT:rolleyes:

Nu vet jag åxå var alla bittra gamla kärringar kommer ifrån...de är sådana som blivit X. just kanske på grund av att de var bittra redan innan de blev X. :D

Njaaaee...

Menar egentligen inte att hon tillhör någon av oss, hon är en egen individ. Med en mamma och en pappa som tar hand om henne såklart....
Valde att inte skriva ut hennes namn eller kalla henne för Den/Det av hänsyn till hennes person.

Vem menar du ? :va

Last edited:
2769824 Njaaaee...

Kan du utveckla lite, jag mennar det är så oliiiiiiiiidligt intresant.

Det är inge bök o göra tacos, steka köttfärs, hacka lök och tomat, öppna en burk majs, turkyoghurt, chunky och färdigriven ost. Lätt som en plätt.

Och så ett stort glas kall cola till mmmm. :drool

Steka köttfärs, hacka sallad, tomat, gurka, paprika, lök, öppna en burk majs, oliver, ost, salsa, guakemole (eller hur det nu stavas). Ja, jag kanske är lite omständig när jag gör tacos men gott blir det! :drool

Corona eller Loka till!

Steka köttfärs, hacka sallad, tomat, gurka, paprika, lök, öppna en burk majs, oliver, ost, salsa, guakemole (eller hur det nu stavas).

...något som jag var YTTERST skeptisk till men nu inte äter tacos utan är skivad banan! :fakta Ja, jag var som sagt jäkligt negativ till idén men med facit i hand så visade det sig att banan funkar grymt bra i en taco med en massa lök som sedan dränkts i STARK sås/salsa...

Offra en halv taco nästa gång och lägg i en eller två, relativt tunna, skivor banan!

2769907 Steka köttfärs, hacka sallad, tomat, gurka, paprika, lök, öppna en burk majs, oliver, ost, salsa, guakemole (eller hur det nu stavas). Ja, jag kanske är lite omständig när jag gör tacos men gott blir det! :drool

Corona eller Loka till!
Säg någon maträtt som ger så mkt godsmak per minuts tillagning?

2769915 ...något som jag var YTTERST skeptisk till men nu inte äter tacos utan är skivad banan! :fakta Ja, jag var som sagt jäkligt negativ till idén men med facit i hand så visade det sig att banan funkar grymt bra i en taco med en massa lök som sedan dränkts i STARK sås/salsa...

Offra en halv taco nästa gång och lägg i en eller två, relativt tunna, skivor banan!
Okej det där säger du bara för att lura folk precis som du försökte lura mig att piss tog bort fläckar på emalj..

Last edited:
2769918 Säg någon maträtt som ger så mkt godsmak per minuts tillagning?

Okej det där säger du bara för att lura folk precis som du försökte lura mig att piss tog bort fläckar på emalj..
Tandemalj? :D

...något som jag var YTTERST skeptisk till men nu inte äter tacos utan är skivad banan! :fakta Ja, jag var som sagt jäkligt negativ till idén men med facit i hand så visade det sig att banan funkar grymt bra i en taco med en massa lök som sedan dränkts i STARK sås/salsa...

Känns livsfarligt, det måste jag prova nästa gång jag äter tacos...om jag kommer ihåg det!

Pucko!

Antingen vill hon bli hembjuden till dig, eller så försökte hon bjuda hem dig.

Äta taco lär du få göra IAF...
Helt sjukt att folk inte förstår när de blir raggade på. Nu tog cheyen det garanterat som en diss. :fakta

- Hur många sitter hemma själva och äter kräftor? :va
Hummer till frukost är gott, speciellt när man är ensam.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...