MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Funderar på att köpa K&N filter och en powercommander, har ett Micron titan slip-on monterat redan.
Skulle vilja bli av med rycket i insprutningen som blir vid av/påslag, irriterande som f-n
speciellt när man kör på bakhjulet.
Nån som vet om en Powercommander kan få bort, eller åtminstonde lindra symptomen... Dessutom drar hojen runt 1 l/mil nu, blir soppaförbrukningen lägre med en Powercommander?
Skulle givetvis bänkköra den och få den inställd också isf. Men det kostar ju en hel del, 6000-7000:- skulle jag tro att det hamnar på ungefär. Ganska dyrt, så då vill man ju gärna veta om det är värt pengarna
Såg att Bike fick runt 20hk i mellanregistret när dom monterade powercommander och slip-on på en 954, får man sån effektökning så lär det ju vara värt pengarna
Men Bikes bänkningar är väll inte direkt nånting att gå efter kanske.....
Skulle vilja bli av med rycket i insprutningen som blir vid av/påslag, irriterande som f-n

Nån som vet om en Powercommander kan få bort, eller åtminstonde lindra symptomen... Dessutom drar hojen runt 1 l/mil nu, blir soppaförbrukningen lägre med en Powercommander?
Skulle givetvis bänkköra den och få den inställd också isf. Men det kostar ju en hel del, 6000-7000:- skulle jag tro att det hamnar på ungefär. Ganska dyrt, så då vill man ju gärna veta om det är värt pengarna

Såg att Bike fick runt 20hk i mellanregistret när dom monterade powercommander och slip-on på en 954, får man sån effektökning så lär det ju vara värt pengarna
