Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte bara massa sunkiga raggare på Power M?_Nille_ skrev:2046789några som ska till power meet i värsterås i sommar? ska troligtvis dit, det blir isåfall första gången..![]()
Men finns det mer än bara amerikanare där tex sportbilar, hojar, traktorer,??
_Nille_ skrev:2046789några som ska till power meet i värsterås i sommar? ska troligtvis dit, det blir isåfall första gången..![]()
Men finns det mer än bara amerikanare där tex sportbilar, hojar, traktorer,??

Jonathan skrev:2047067Japp!
Det bästa är nästan uppstart av muskelbåtarna
Då rör det sig i brallorna![]()
snabbåka skrev:2047138Ännu mera skönsång denna gång med nya puffror i för i år.
Men vad gör en "Alfista" bland alla V8r du gillar väl brummande boxer-sexor betydligt mer än två 502
r med torra avgaser ?

Jonathan skrev:2047163
Åker du i nån av dessa monsterbåtar ?

snabbåka skrev:2047585Ja jag och min bror har en "balja" tillsammans,med för oss nya preppade maskiner till år,så det skall bli riktigt skoj.![]()

.. några trakor polare ska ner så jag ska träffa dom där, om det nu blir av Min herre. jag har varit där varje år så länge jag kan minnas. det är sjuk med poliser på crusingen iaf_Nille_ skrev:2047735ok..måste bara få 125:an att gå lite bättre först.. några trakor polare ska ner så jag ska träffa dom där, om det nu blir av
.. men en till fråga, hur äre med poliskontroller som ex om jag nu skulle skjutsa någon (som man nu inte får) tror ni dom skulle ha ork att stoppa en för det?
och nån dryg sate stoppar dej nog _Nille_ skrev:2047735ok..måste bara få 125:an att gå lite bättre först.. några trakor polare ska ner så jag ska träffa dom där, om det nu blir av
.. men en till fråga, hur äre med poliskontroller som ex om jag nu skulle skjutsa någon (som man nu inte får) tror ni dom skulle ha ork att stoppa en för det?
Polisens inställning verkar vara den, att dom bara stoppar det som är direkt livsfarligt. förra året såg jag en pickup med utemöbler på flaket, i möblerna satt eller snarare låg fullt med fyllon och grillade i en utegrill. polisen stoppade dom, föraren fick blåsa och lova att köra lugnt så inte fyllona ramlade av. sen fortsatte ekipaget.Macke.. skrev:2047766Min herre. jag har varit där varje år så länge jag kan minnas. det är sjuk med poliser på crusingen iafoch nån dryg sate stoppar dej nog
![]()

crashtestdummy skrev:2047937Polisens inställning verkar vara den, att dom bara stoppar det som är direkt livsfarligt. förra året såg jag en pickup med utemöbler på flaket, i möblerna satt eller snarare låg fullt med fyllon och grillade i en utegrill. polisen stoppade dom, föraren fick blåsa och lova att köra lugnt så inte fyllona ramlade av. sen fortsatte ekipaget.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |