Posörrunda söndag 1/5?

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
För er som inte vill ha fjädrar eller inälvor på hojen blir det posörrunda som vanligt till helgen :tummenupp Trodde först inte att jag skulle hinna, men som det ser ut nu så blir det tid över till en sväng på eftermiddagen :)

Vi samlas lite senare den här gången, kl. 16:00 på S-oil i S-torp. Jag hinner inte reka några nya vägar till söndag, så vi improviserar lite. Vi siktar iaf på minst 10 mil i lagom posörtempo :tummenupp

En trött Dude efter 24-timmars airsoftlir utlovas samt skitsnack och fikastopp någonstans :D

Till Fluffy: En plats på garageuppfarten är reserverad med tvättsvamp och vatten till dig :D

Vid regn polerar vi knäpuckarna istället :banana

Jag ler min hoj till Stortorget, rapar upp gammal fylla och står och putsar skorna en stund för att sen le hojen via gågatan till Mc Donalds, där bakfylle-burgare serveras, varefter jag ler tillbaka hojen hem.

// Straight the pose

TheDude skrev:
Till Fluffy: En plats på garageuppfarten är reserverad med tvättsvamp och vatten till dig :D

Gottis! Du kan nog räkna in mig även om det är 30-års kvällen före :rolleyes:

AleX skrev:
Jag kallar min för prinsalbert :pannkyss

Min heter Carl-Gustaf, kung av Sverige :D

Dangerous Dave skrev:
Jag ler min hoj till Stortorget, rapar upp gammal fylla och står och putsar skorna en stund för att sen le hojen via gågatan till Mc Donalds, där bakfylle-burgare serveras, varefter jag ler tillbaka hojen hem.

// Straight the pose

Kungen av Tanzania har talat :D HÖÖööh

Fluffy skrev:
Gottis! Du kan nog räkna in mig även om det är 30-års kvällen före :rolleyes:

Gött :tummenupp Jag förbereder tvättsvamparna kvällen innan, alltihop kommer att dokumenteras för posörtråden :D

*

Håller vädret i sej så hänger jag på.

TheDude står du beredd men hink o skur lase efter posör racet?
TheDude's after drive, drive in & wasch service,medans du undertiden käkar pizza på Empoli :hihi

Min behöver oxå putsas upp lite :)

Mitt batteri har sagt sitt. Det e tvärdött. Kan tyvärr inte komma, måste fixa ett nytt imorgon.

GSXR Junior skrev:
Mitt batteri har sagt sitt. Det e tvärdött. Kan tyvärr inte komma, måste fixa ett nytt imorgon.

Ingen fara, det blir tyvärr inget för mig heller idag :( Dels p.g.a. småstänk från himlen här och dels för att jag har varit vaken lite längre än planerat (närmare 36 timmar i sträck)

Vi siktar på att vara pigga och utvilade nästa helg istället :)

TheDude skrev:
Ingen fara, det blir tyvärr inget för mig heller idag :( Dels p.g.a. småstänk från himlen här och dels för att jag har varit vaken lite längre än planerat (närmare 36 timmar i sträck)

Vi siktar på att vara pigga och utvilade nästa helg istället :)

vadå små stänk.kunde inte du komma på det lite tidigare.var där själv o vädret var kanon även hela vägen till sjöbo o tillbaks. :tummenupp

gsxrtobbe skrev:
vadå små stänk.kunde inte du komma på det lite tidigare.var där själv o vädret var kanon även hela vägen till sjöbo o tillbaks. :tummenupp

Jaså? Det stänkte när jag höll på att bära in bössorna från bilen iaf :)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard