Posörrunda söndag 1/5?

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
För er som inte vill ha fjädrar eller inälvor på hojen blir det posörrunda som vanligt till helgen :tummenupp Trodde först inte att jag skulle hinna, men som det ser ut nu så blir det tid över till en sväng på eftermiddagen :)

Vi samlas lite senare den här gången, kl. 16:00 på S-oil i S-torp. Jag hinner inte reka några nya vägar till söndag, så vi improviserar lite. Vi siktar iaf på minst 10 mil i lagom posörtempo :tummenupp

En trött Dude efter 24-timmars airsoftlir utlovas samt skitsnack och fikastopp någonstans :D

Till Fluffy: En plats på garageuppfarten är reserverad med tvättsvamp och vatten till dig :D

Vid regn polerar vi knäpuckarna istället :banana

Jag ler min hoj till Stortorget, rapar upp gammal fylla och står och putsar skorna en stund för att sen le hojen via gågatan till Mc Donalds, där bakfylle-burgare serveras, varefter jag ler tillbaka hojen hem.

// Straight the pose

TheDude skrev:
Till Fluffy: En plats på garageuppfarten är reserverad med tvättsvamp och vatten till dig :D

Gottis! Du kan nog räkna in mig även om det är 30-års kvällen före :rolleyes:

AleX skrev:
Jag kallar min för prinsalbert :pannkyss

Min heter Carl-Gustaf, kung av Sverige :D

Dangerous Dave skrev:
Jag ler min hoj till Stortorget, rapar upp gammal fylla och står och putsar skorna en stund för att sen le hojen via gågatan till Mc Donalds, där bakfylle-burgare serveras, varefter jag ler tillbaka hojen hem.

// Straight the pose

Kungen av Tanzania har talat :D HÖÖööh

Fluffy skrev:
Gottis! Du kan nog räkna in mig även om det är 30-års kvällen före :rolleyes:

Gött :tummenupp Jag förbereder tvättsvamparna kvällen innan, alltihop kommer att dokumenteras för posörtråden :D

*

Håller vädret i sej så hänger jag på.

TheDude står du beredd men hink o skur lase efter posör racet?
TheDude's after drive, drive in & wasch service,medans du undertiden käkar pizza på Empoli :hihi

Min behöver oxå putsas upp lite :)

Mitt batteri har sagt sitt. Det e tvärdött. Kan tyvärr inte komma, måste fixa ett nytt imorgon.

GSXR Junior skrev:
Mitt batteri har sagt sitt. Det e tvärdött. Kan tyvärr inte komma, måste fixa ett nytt imorgon.

Ingen fara, det blir tyvärr inget för mig heller idag :( Dels p.g.a. småstänk från himlen här och dels för att jag har varit vaken lite längre än planerat (närmare 36 timmar i sträck)

Vi siktar på att vara pigga och utvilade nästa helg istället :)

TheDude skrev:
Ingen fara, det blir tyvärr inget för mig heller idag :( Dels p.g.a. småstänk från himlen här och dels för att jag har varit vaken lite längre än planerat (närmare 36 timmar i sträck)

Vi siktar på att vara pigga och utvilade nästa helg istället :)

vadå små stänk.kunde inte du komma på det lite tidigare.var där själv o vädret var kanon även hela vägen till sjöbo o tillbaks. :tummenupp

gsxrtobbe skrev:
vadå små stänk.kunde inte du komma på det lite tidigare.var där själv o vädret var kanon även hela vägen till sjöbo o tillbaks. :tummenupp

Jaså? Det stänkte när jag höll på att bära in bössorna från bilen iaf :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph