Posörerna poserar.

Kul att träffa på er som var där vid 13. Blev inte lite avundsjuk när ni drog iväg. Slutade med att jag och flickvännen körde en Suzuki 250, modell custom ute på Hönö bara för att få bort den värsta abstinensen :)
 
Har du inga fler bilder?? Såg ju ut som du knäppte hela tiden när vi satt där :tummenupp
 
Stef skrev:
Har du inga fler bilder?? Såg ju ut som du knäppte hela tiden när vi satt där :tummenupp

Visst har jag fler, 56 st.
Ett gäng blev rätt kassa så dom har jag slängt och sedan så valde jag bort ett par stycken som var rena närbilder på ansikten. Som någon redan har nämnt så är det rätt så bra skärpa hos Foveons trelagerssensor som sitter i SDXX kamerorna så precis ALLT syns. Det finns hur mycket information som helst att ta ut ur dom filerna, en 16bit tiff ligger på 78(!)mb.
Alla finnar, rynkor och allt annat som sitter i ansiktet på en ärrad bajker är väl synligt och jag visste inte om någon var känslig för att visa sig i hela sin härlighet.. :)
 
Ett par till skulle vi väl kanske kunna bjuda på.

Edit:tillägg. Oj vad stora dom blev. :D
 

Bifogat

  • IMG03104.jpg
    IMG03104.jpg
    133.5 KB · Visningar: 72
  • IMG03085.jpg
    IMG03085.jpg
    65.5 KB · Visningar: 65
sunkan skrev:
fan va fusk... har fortfarande lite is på min gata och sen under det kommer det ett mysigt lager grus! som de trevliga grusbilarna lagt ut!!...
Varför lägga gruset under isen? :confused:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top