Posörerna poserar.

Kul att träffa på er som var där vid 13. Blev inte lite avundsjuk när ni drog iväg. Slutade med att jag och flickvännen körde en Suzuki 250, modell custom ute på Hönö bara för att få bort den värsta abstinensen :)

Har du inga fler bilder?? Såg ju ut som du knäppte hela tiden när vi satt där :tummenupp

Stef skrev:
Har du inga fler bilder?? Såg ju ut som du knäppte hela tiden när vi satt där :tummenupp

Visst har jag fler, 56 st.
Ett gäng blev rätt kassa så dom har jag slängt och sedan så valde jag bort ett par stycken som var rena närbilder på ansikten. Som någon redan har nämnt så är det rätt så bra skärpa hos Foveons trelagerssensor som sitter i SDXX kamerorna så precis ALLT syns. Det finns hur mycket information som helst att ta ut ur dom filerna, en 16bit tiff ligger på 78(!)mb.
Alla finnar, rynkor och allt annat som sitter i ansiktet på en ärrad bajker är väl synligt och jag visste inte om någon var känslig för att visa sig i hela sin härlighet.. :)

Ett par till skulle vi väl kanske kunna bjuda på.

Edit:tillägg. Oj vad stora dom blev. :D

Bifogat

• IMG03104.jpg
    IMG03104.jpg
    133.5 KB · Visningar: 72
  • IMG03085.jpg
    IMG03085.jpg
    65.5 KB · Visningar: 65
sunkan skrev:
fan va fusk... har fortfarande lite is på min gata och sen under det kommer det ett mysigt lager grus! som de trevliga grusbilarna lagt ut!!...
Varför lägga gruset under isen? :confused:

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...