Posörerna poserar.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Efter att ha tokmekat ihop hojen i morse med gaffa och buntband så blev det en liten tur i vårsolen idag som avslutades med att posera lite på götaplatsen här i Götet.

Jag har medvetat valt bort rena porträtt eftersom jag inte vet om någon är känslig med att visa sitt nylle i närbild här. :)

Bifogat

• IMG03073.JPG
    IMG03073.JPG
    47.8 KB · Visningar: 227
  • IMG03077.JPG
    IMG03077.JPG
    60.8 KB · Visningar: 297
  • IMG03096.JPG
    IMG03096.JPG
    48.5 KB · Visningar: 288
Ett par till.

Bifogat

• IMG03097.JPG
    IMG03097.JPG
    71.3 KB · Visningar: 333
  • IMG03102.JPG
    IMG03102.JPG
    73.5 KB · Visningar: 434
Schyssta bilder Peter!!! Fan, jag skulle ju oxå vart me å åkit idag ju. Men jobbet kallade...

Nåväl, det kommer fler tillfällen!!!

:banana

hållundan skrev:
Schyssta bilder Peter!!! Fan, jag skulle ju oxå vart me å åkit idag ju. Men jobbet kallade...

Nåväl, det kommer fler tillfällen!!!

Jag undrade vart du hade tagit vägen? Du e ju inte den som bangar en hojsväng i första taget.

Swedie skrev:
Roligt! Fast här gåre inte köra inte.. is o snö i klasar.

Skojar du Johnny? Det går alldeles utomordentligt att köra på de större vägarna, kanske inte i små bostadsområden. Jag har varit ute och bränt sen igår :tummenupp

DumDum skrev:
Jag undrade vart du hade tagit vägen? Du e ju inte den som bangar en hojsväng i första taget.
Som sagt, jobbet kallade =) Det blev en nätt tur till Halmstad på kvällningen istället... 55 minuter motorväg, cirkus 170 km/h. Det va inge njutning, men nu e jag hemma iaf =)

Så grisen funkar nu?

Kentamannen skrev:
Skojar du Johnny? Det går alldeles utomordentligt att köra på de större vägarna, kanske inte i små bostadsområden. Jag har varit ute och bränt sen igår :tummenupp

fan va fusk... har fortfarande lite is på min gata och sen under det kommer det ett mysigt lager grus! som de trevliga grusbilarna lagt ut!!...

hållundan skrev:
Som sagt, jobbet kallade =) Det blev en nätt tur till Halmstad på kvällningen istället... 55 minuter motorväg, cirkus 170 km/h. Det va inge njutning, men nu e jag hemma iaf =)

Så grisen funkar nu?

Burrr! Låter inget vidare trevligt.

Grisen är väl fortfarande lite sjuk men fullt körbar. Det är endel jobb kvar att göra men jag får ta ett problem i taget. Det som är lite akut är väl att bygga klart bakdelen eftersom den är lite provisoriskt ihopsatt och kan väldigt lätt trilla isär eftersom inga skruvar är låsta och skrotet vibrerar ganska mycket.

MEN GUD VA SKÖNT DET ÄR ATT DET GÅR ATT KÖRA IGEN! Vintern har varit väldigt lång!

Kentamannen skrev:
hmm.. kanske ska dra ut stunthojen då till kommande helg... just nu är jag lite sjuk så jag väntar några dagar. hmm.. :)

DumDum skrev:
...en liten tur i vårsolen idag som avslutades med att posera lite på götaplatsen här i Götet...
Å, det var ju inte all så man hade velat va där istället för att hälsa på "svärföräldrarna" :rolleyes: Lite goare än å försöka få igång 'stormen igårkväll :nicka
/F.

sunkan skrev:
fan va fusk... har fortfarande lite is på min gata och sen under det kommer det ett mysigt lager grus!

Du är inte den enda som har is på gatan! :rofl Hojen står i garaget som står i en hög backe och visst är det is i hela backen. I fredags ställde jag på hojen och på lördag vaknade jag runt nio, det första jag gjorde var att gå upp och sanda hela backen. Var klar en och en halv timme senare och därefter bar det iväg. :)

Snart är både snön och isen borta, jag lovar! :Bugar

Swedie skrev:
hmm.. kanske ska dra ut stunthojen då till kommande helg... just nu är jag lite sjuk så jag väntar några dagar. hmm.. :)

Under veckan bör snön helt försvunnit, hoppas jag iallafall. Idag stekte det på bra för att vara mars. Själv tror jag att jag börjar bli sjuk nu, fast jag har haft kläder på mig när jag åkt. Hmm... :mad:

Edit. Stavfel.

Last edited:
Kentamannen skrev:
Du är inte den enda som har is på gatan! :rofl Hojen står i garaget som står i en hög backe och visst är det is i hela backen. I fredags ställde jag på hojen och på lördag vaknade jag runt nio, det första jag gjorde var att gå upp och sanda hela backen. Var klar en och en halv timme senare och därefter bar det iväg. :)

Snart är både snön och isen borta, jag lovar! :Bugar

det har du rätt i!... sen ska man bara vänta på soppmaskinerna som samlar upp allt grus igen hehe!!!

Var faktiskt ute å prövade R6an på snön, går ju faktiskt riktigt bra me dessa breda sulor :] (är van att köra utan mönster på 125an på vintern)

Tyvärr har man ju en mil till närmsta väg utan snö på :(

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...