Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ni är bara rädda för en 20-åring som är svinbra och inte ber omursäkt för att han är bra. Som bonus får man de roligaste segerfirandena i hela GP-cirkusen.
X-fuera rular!
Sandströmmare då?
Han har dessutom det snyggaste mästarbältetNi är bara rädda för en 20-åring som är svinbra och inte ber omursäkt för att han är bra. Som bonus får man de roligaste segerfirandena i hela GP-cirkusen.
X-fuera rular!
Ärligt talat så trodde jag inte att Lorenzo skulle ge varken Rossi eller Stoner en match redan första säsongen, men det har bara gått två race ännu så vi får väl se.Förvisso en duktig förare, om det kan man inte säga annat.
Men hans självbelåtna jävla flin med den där klubban i käften får mig att vilja ge han en FET SMÄLL.![]()
//Mad![]()
Tank om han da flinar annu mer och smaller dig tillbakaMen hans självbelåtna jävla flin med den där klubban i käften får mig att vilja ge han en FET SMÄLL.![]()
//Mad![]()
Rossi rockar, newbies skall sättas på plats, skolas in försiktigt och sedan kämpa sig till hedrande pallplatser emellanåt. Det tar liksom några år att vänja sig vid de unga, deras talang och attityd.
Fan, jag saknar Sandstream...
Ja det får han, när där finns någon annan kaxig yngling som man kan störa sig på!Exakt, han får gärna bli hur bra som helst, men kan han inte vänta lite med det....![]()
Är hans mamma en känguru?Only for Madhonda.
![]()
Jag har kanske inte hängt med i svängarna, men varför har man inte sett honom skriva på ett tag?![]()
Eftersom Nyteknot också är borta antar jag att han och Sandstream blivit bannade.
for miljonte gången www.motogp.com. betala avgiften med kort och vips du är igång.Detta har säkert avhandlats hundra gånger men var ser man det online direkt? Sitter på jobbet... Vill alltså se träningen.
Tror han har startat ett eget forum.
Detta har säkert avhandlats hundra gånger men var ser man det online direkt? Sitter på jobbet... Vill alltså se träningen.
Tror han har startat ett eget forum. Sandis alltså.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |