Portning 5 ventilstopapr, tips på duktiga?

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Har lite lösa planer att plocka fram lite fler hästar, och undrar om någon här kan, eller har koll på någon som kan, porta/plasta en topp till TRX:en? Två förbränningsrum, men 5 ventilstopp som sagt. Helst 08-området så man slipper skicka eländet med posten...

HansJ skrev:
Har lite lösa planer att plocka fram lite fler hästar, och undrar om någon här kan, eller har koll på någon som kan, porta/plasta en topp till TRX:en? Två förbränningsrum, men 5 ventilstopp som sagt. Helst 08-området så man slipper skicka eländet med posten...

http://andersbrink.se/sv/index.html säger jag bara! Men å andra sidan finns han på forumet också...

Du ska prata med Mathias Bohlin, a.k.a. Matte Bohlin. Om du söker riktigt noga här på SH's forum hittar du hans mobiltelefonnummer. Jag vill inte posta hans nummer öppet igen. Han är nog den bäste i Sverige för tillfället på att porta toppar, förmodligen även bäst i Norden. Det han gör kostar pengar, men jämfört med vad andra trimmare plockar av sina kunder är det småpengar. Jag tar bara helst åt mig gs/gsx/gsxr/gsxrw-toppar. Det har även blivit ett par Husa och Ktm-toppar men det är mer av ett "olycksfall" i arbetet

Tackar för svar och PM! :tummenupp Efterforskningarna har börjat, vintern är lång och mörk...

instämmer om Matte Bohlin, han gör allt på brorsan vm-motorer, mycket kunnig och trevlig.
han har dessutom sveriges nyaste (värsta) bromsbänk.

Jag har inte hört något från Bosse Högberg annat än att han tyckte att hans originalare gick piss när han fick pisk så Pickel har skickat ut några toppar till Häsen. Har tyvärr inte fått någon feedback...

Heda skrev:
Olycksfall ? Alla blev väldigt nöjda iaf :tummenupp

:banana

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...