Video Porsche vs hojåkare.

Ahh jag kan inte kolla, maxvarv på trean med tio av- och påslag i varje kurva. Mycket sämre än så här kan man väl inte köra?
 
Någon som har en länk för hur man effektivt hänger ut kroppen "eller vilken teknik" man ska ha för att göra det? Vet själv när man kör så svänger ju hojen mer om man flyttar tyngdpunkten. Men jag vet inte hur jag kan skifta mellan höger/vänster på ett smidigt sätt (ex. vid små snabba kurvor?)

till mod, tänkte jag lånar tråden istället för att skapa en ny ;) p.s. har försökt googla men motstyrningsgrunderna förstår jag och känner att jag inte behöver ha en tailändare som försöker förklara hur hans vespa funkar i 30 :)
Vänligen ställ frågan i racing-delen. Det är för OT här.
 
Kände först inte igen Slingerbulten med de gula linjerna i mitten, men sen såg jag piloterna och insåg att det måste vara Bulten!
 
Angående de som tycker att det är ok för en hoj att köra om i kurva för den smiter mellan två bilar. Om du möter en till kille på hoj som tänker samma sak i samma kurva slutar det inte så bra...
 
Sa att det funkade med en sån omkörning, gör inga dumma omkörningar. Eller försöker iaf, har ju kört om en och annan lastbil haha där det blev lite tajt.
 
Är det verkligen så dåligt vrid i en sexhundra så man måste växla ner inför dom kurvorna?
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top