Porsche vs 2 MC....insane!

Nja dom porschen körde nog lite fortare dock fick han massa hinder av andra bilar mm men han kom ikapp varje gång.


Porschen var ju tvungen att ta sats för att få upp farten :P sedan kom han ikapp när de saktat ner och chillade lite. Skillnad att köra ikapp än komma ifatt för de softat ner eller väntar in honom :pannkyss

Dom måste ha sätt RoLLERs filmer för dom vet hur man gasar helvete!! :D


ja eller så har de gått brassa helvete kurs hos Brassa Helvete kungen:yoparty
 
Last edited:
Porschen var ju tvungen att ta sats för att få upp farten :P sedan kom han ikapp när de saktat ner och chillade lite. Skillnad att köra ikapp än komma ifatt för de softat ner eller väntar in honom :pannkyss



kolla en gång till och kolla när han får släpp tex han får ju bromsa när hojarna ligger framför.. Hojarna drar bilen utan problem i lägre farter men bilen har bättre toppfart.. Men att hojarna tog han lätt stämmer ju inte dock kunde dom nog köra ifrån om dom hade gett allt..
 
Jag vet vem det var som körde Porchen!

porsche_polis.jpg
 
kolla en gång till och kolla när han får släpp tex han får ju bromsa när hojarna ligger framför.. Hojarna drar bilen utan problem i lägre farter men bilen har bättre toppfart.. Men att hojarna tog han lätt stämmer ju inte dock kunde dom nog köra ifrån om dom hade gett allt..

att han får släpp kvittar, han hade ingen chans mot hojarna. Sedan finns det många bilar som tar supersporthojar i toppfart. Ett race är ett race, just det racet hade dessa "regler" och förutsättningar. Nästa gång kanske det är till bilens fördel.
 
Det är fan nå´t som inte stämmer... Jag racade med en GT3 med min slöa BMW 740, och han hade fan svårt att hänga av mig. Så antingen:

* Är det ingen GT3
* Är det ingen av motorcyklarna det de påstås vara
* Kan MC-förarna inte köra över huvudtaget
* Är killen i Porschen nå´n slags proffsförare
* Döljer bruden som åker sina 250 kilon väldigt väl

Eller så jävlas de bara med killen i hans Brat-mobile.
 
Last edited:
Jävla idioter Leka med andras liv ungefär som att skjuta vilt omkring sig på stan och råka missa. Vilken bil som helst kunde ju bytt fil skulle inte vilja ha mina kids i baksätet då.
Jag hade fan skjuitit förarna själv om jag fick tag i dem.
 
Jävla idioter Leka med andras liv ungefär som att skjuta vilt omkring sig på stan och råka missa. Vilken bil som helst kunde ju bytt fil skulle inte vilja ha mina kids i baksätet då.
Jag hade fan skjuitit förarna själv om jag fick tag i dem.

kan bara hålla med, idioter som inte fattar vad de kan ställa till med
 
Jag hade fan också skjutit bilföraren. För att han kör Porsche.

Annars tycker inte jag det var så farligt med själva tävlandet. Någorlunda rak fin väg, alla var nyktra, mitträcke, hojförarna hade SKINNSTÄLL (för alla som brukar hänga upp sig på en sån sak), torr och fin väg... Som gjort för lite rejs.

Så ta en prozac och var glad för att ingen dog.

Jävla idioter Leka med andras liv ungefär som att skjuta vilt omkring sig på stan och råka missa. Vilken bil som helst kunde ju bytt fil skulle inte vilja ha mina kids i baksätet då.
Jag hade fan skjuitit förarna själv om jag fick tag i dem.

Snygg jämförelse förresten... Tänkt på den länge?

F*ck moraltanterna har hittat tråden!!!!

Självklart. Deras lockrop är "VS" !!!
 
Last edited:
Det är fan nå´t som inte stämmer... Jag racade med en GT3 med min slöa BMW 740, och han hade fan svårt att hänga av mig. Så antingen:

* Är det ingen GT3
* Är det ingen av motorcyklarna det de påstås vara
* Kan MC-förarna inte köra över huvudtaget
* Är killen i Porschen nå´n slags proffsförare
* Döljer bruden som åker sina 250 kilon väldigt väl

Eller så jävlas de bara med killen i hans Brat-mobile.
Nu blev ju faktiskt bilen avhängd, och det trots att han körde närmast overkligt aggresivt med sin GT3! Måste vara något med låg frame-rate som gör att det ser extra snabbt ut. Från min synvinkel kunde hojåkarna sin sak iaf.
Kul film för övrigt, och väldigt krokig motorväg.
 
Fint vid 0.30 när man ser hur föraren sent upptäcker att hojen framför kör långsamt och panikbromsar...
Kul om det vart på en bana, idiotiskt på väg. Men fort som fan går det...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top