Porsche vs 2 MC....insane!

Jävla idioter Leka med andras liv ungefär som att skjuta vilt omkring sig på stan och råka missa. Vilken bil som helst kunde ju bytt fil skulle inte vilja ha mina kids i baksätet då.
Jag hade fan skjuitit förarna själv om jag fick tag i dem.


HAHAHAHA BUHUU-UUU HAHAHAHAH

Finns ju närmare förmågor som filmar sina "vansinnesdåd" om du nu vill leka de-terminator...

Fast då måste du ju lämna datorn så det spricker väl...
 
Jävla idioter Leka med andras liv ungefär som att skjuta vilt omkring sig på stan och råka missa. Vilken bil som helst kunde ju bytt fil skulle inte vilja ha mina kids i baksätet då.
Jag hade fan skjuitit förarna själv om jag fick tag i dem.

Nån av dom finns säkert på nån bild på ogrish vid det här laget
 
Ni har väl inte missat den här gamla "godingen" från La Peripherique (Ringvägen runt Paris). Den grabben dog inte av naturliga orsaker bara några år efter den här filmen spelades in. Jag tror det var alldeles i början av 90-talet, men ni får rätta mig om jag har fel.

http://www.youtube.com/watch?v=74hvJc2tKpU

Att köra fort på gata fordrar dumdristighet
Att köra fort på bana fordrar skicklighet
 
Det är fan nå´t som inte stämmer... Jag racade med en GT3 med min slöa BMW 740, och han hade fan svårt att hänga av mig. Så antingen:

* Är det ingen GT3
* Är det ingen av motorcyklarna det de påstås vara
* Kan MC-förarna inte köra över huvudtaget
* Är killen i Porschen nå´n slags proffsförare
* Döljer bruden som åker sina 250 kilon väldigt väl

Eller så jävlas de bara med killen i hans Brat-mobile.

Tyckte oxå gt3an såg ut att gå lite väl fort men det är ju ingen som sagt att den var original..
 
Det är fan nå´t som inte stämmer... Jag racade med en GT3 med min slöa BMW 740, och han hade fan svårt att hänga av mig. Så antingen:

* Är det ingen GT3
* Är det ingen av motorcyklarna det de påstås vara
* Kan MC-förarna inte köra över huvudtaget
* Är killen i Porschen nå´n slags proffsförare
* Döljer bruden som åker sina 250 kilon väldigt väl

Eller så jävlas de bara med killen i hans Brat-mobile.

ELLER SÅ:

*Va det en kärring på 75 år som körde GT3an du racade mot :tungan
 
Det finns galna motorcyklister och det finns gamla motorcyklister.
Men det finns inga galna gamla motorcyklister.

Med regelbundna körningar som denna blir man inte gammal.
Fast man måste ju inte köra själv... finns skitballa filmer på tuben!:D
 
Det finns galna motorcyklister och det finns gamla motorcyklister.
Men det finns inga galna gamla motorcyklister.

Med regelbundna körningar som denna blir man inte gammal.
Fast man måste ju inte köra själv... finns skitballa filmer på tuben!:D

Vadå han vi inte får prata om här är ju ganska gammal och han är ju galen. :)
Äldre än 30 iallafall.
 
Jävla idioter Leka med andras liv ungefär som att skjuta vilt omkring sig på stan och råka missa. Vilken bil som helst kunde ju bytt fil skulle inte vilja ha mina kids i baksätet då.
Jag hade fan skjuitit förarna själv om jag fick tag i dem.

Haha, finn ett fel med den meningen. Eller ett rätt.
 
Ni har väl inte missat den här gamla "godingen" från La Peripherique (Ringvägen runt Paris). Den grabben dog inte av naturliga orsaker bara några år efter den här filmen spelades in. Jag tror det var alldeles i början av 90-talet, men ni får rätta mig om jag har fel.

http://www.youtube.com/watch?v=74hvJc2tKpU

Att köra fort på gata fordrar dumdristighet
Att köra fort på bana fordrar skicklighet

Den filmen är från -89 (zxr750) och "Pascal" är inte död, om han inte dött de senaste åren. Om jag inte minns fel spred de själva ut det ryktet något år efter filmen spelats in men jag är osäker på hur det låg till där..
 
Det är inte i närheten så energikrävande att köra fort med bil som med motorcykel.
En ny snabbare bil låser du ju fart hållaren på 240 ,sätter AC:n på 20 grader,rattar in P4 och styr!
Ringer mobilen är det ju bara till att svara.

Även om du lyckas dra ifrån en bit så måste du ändå stanna och tanka....

Ska du hänga en TurboVolvo med en kepsnisse i på kurvig 70 väg så får man ju vara beredd att köra värre än man någonsin gjort om man ska lyckas med det.

Går man över gränsen med bil så får man lite sladd....
Går man över gränsen med Mc så får man....problem!
 
Jag tror nog hojarna hade fått lite problems om det varit mindre trafik, dock kändes det som dom drog det sista på rullen på slutet och sedan stannade och väntade på porschen.

Tror inte man skulle va så stora odds att överleva en sommar av sådant....

Men det är alltid lika roligt när dom kommer med sina turbo bilar med japan dämpare.... tror att dom ska ha någon chans rakt fram ?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top