Jävla idioter Leka med andras liv ungefär som att skjuta vilt omkring sig på stan och råka missa. Vilken bil som helst kunde ju bytt fil skulle inte vilja ha mina kids i baksätet då.
Jag hade fan skjuitit förarna själv om jag fick tag i dem.
HAHAHAHA BUHUU-UUU HAHAHAHAH
Finns ju närmare förmågor som filmar sina "vansinnesdåd" om du nu vill leka de-terminator...
Fast då måste du ju lämna datorn så det spricker väl...
