Porrporrporr...

Snyyyggt! Väntar oxå in en massa grejer nu! ISR radial, LLR fotpinnesatser, kolfiber smäck, 520 kit...

Swedie skrev:
Snyyyggt! Väntar oxå in en massa grejer nu! ISR radial, LLR fotpinnesatser, kolfiber smäck, 520 kit...

sluta nu!!!! :fatta! jag håller ju på att :huvet för att jag inte har stålars till sånt... :gnissla

Jisses va goa delar som visas här.... :tuttar

Bara att ösa på!
Jag håller på att meka på den här nu, Paioli USD 41mm:
attachment.php

Lokke skrev:
Bj.O.rn: Va e skillnaden på dina ok och dom här?

1464,62 euro st för dessa!! :skrämd :Bugar

Dom är gjorda i ett stycke, funderat en massa runt hur dom lyckats få till hålen för kolvarna ochvätskakanalerna, det är inga pluggar på baksidan om ni nu trodde det, utan man har gått im med ett vinkelhuvud å fräst hålen på något vis..

Skiljer givetvis oerhört mycket i arbete å material på dessa racingok å standardok, lättborrade kolvar i titan är bara en detalj..

/B

Bj.O.rn skrev:
Dom är gjorda i ett stycke, funderat en massa runt hur dom lyckats få till hålen för kolvarna ochvätskakanalerna, det är inga pluggar på baksidan om ni nu trodde det, utan man har gått im med ett vinkelhuvud å fräst hålen på något vis..

Skiljer givetvis oerhört mycket i arbete å material på dessa racingok å standardok, lättborrade kolvar i titan är bara en detalj..

/B

Det kommer finnas ett sådant par i min närhet imorgon, dock inte radialmonterade. Dräggel..

Bj.O.rn skrev:

/B

Aha! Tänkte väl det. 2 x 1460 euro e ju inte precis nåt som nån vanlig dödlig slantar upp för ett par ok. Såg inte att dina inte var s a s monoblock ok, men säkert helt klart bra ok.

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo