Poppis men svårsåld

Status
Ej öppen för fler svar.
Typisk marknad... S1000RR är snygg som fan och jag är faktiskt på jakt efter en sådan alternativt en CBR 1000RR med ABS, men budgeten sträcker bara till 135.000.

Försökte sälja min tidigare hoj nu i somras men det var ju heeeeeeelt stendött!
Många hojar jag frågat på har nästan bett mig på deras knän att köpa då det inte finns några köpare i nuläget. Sen handlar allt om pris såklart. Är priset rätt köper folk.

Inkörning på bana måste väl vara optimalt? Då kan man ju köra in motorn som den skall köras in, inte efter hur trafiken flyter...

Visst, men i BMWs instruktionsbok står det ju tex att man inte får ge fullgas innan 100 körda mil.

Om man då redan har kört 20 mil på bana tror jag många undrar om man har klarat låta bli att gasa fullt någon gång.

Trådskaparen undrar ju om varför ingen handlar denna maskin direkt och detta kan väl vara en anledning.

Typisk marknad... S1000RR är snygg som fan och jag är faktiskt på jakt efter en sådan, men budgeten sträcker bara till 135.000.

Trådsakapern ska ju bara ha 145.000 det diffar ju bara en struntsumma, bara att slå till. :tummenupp

...trist lack...

Nä, den är ju skitcool ..... BMW klassiska racinglack :banana:banana:banana

bmw_2002_turbo_p0025855-b.jpg

Last edited:
tror det är svårt för många att casha 145 papp.. speciellt nu efter sommaren

Det är ju inte en KTM ;)

Jo ni bekräftar väl lite vad jag trott. Ni är fattiga helt enkelt :D j/k

Nåja, får hoppas någon nappar till slut.

Du är för billig, man undrar ju om den är privatimporterad eller nått.
Och sen är du nog försent ute, de få som köper en exklusiv BMW har redan köpt.

Är inte marknaden mättad helt enkelt? De som verkligen ville ha en köpte en ny och de som var tveksamma gjorde det inte. Ett halvår senare kanske inte så mycket har förändrats?

Du satte ut annonsen 2010-08-03 14:09 och klagar redan 15:04 på att den inte är såld? :gnissla

Du är säkert HELT perfekt i pris med, men för att "någon" skall kunna köpa din hoj(som säkert redan flera vill)så måste de få ett avslut på sin hoj först, för att kunna handla vidare. Och dessa blivande köpare kan vänta till höstkanten för att få mer utbud att välja på och hopp om längre pris..

Tror du är lite för tidigt ute med, många avslut på mc affärer görs på hösten, säljs o köps för friskt. Likadant på våren, sen verkar det vara trögare på sommaren då de flesta inte vill hålla på att krångla under körsäsongen.

Själv har jag bara gjort en mc affär mitt i sommaren och då bytte jag bara sonika med en annan så jag blev aldrig utan hoj den säsongen.

Mina 5 iaf.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...