POLL: Vem blir bäste Tech3-förare 2010?

Vem blir bäste Tech3-förare 2010?

• Antal röstningar
    0
Det vore väl ändå smått sensationellt.
Jokern Simon-i-källaren kommer att stöka till det för gubbarna i toppskiktet, han kommer att torpedera dom som inte flyttar på sig.

Detta torde ge Ben en klar fördel då Simon kommer att bli Bens torped.

Ajj sårri Råssi batt jo block my way änd ajj hit jo small batt big

om du har rätt så skall jag sluta titta på motogp då standarden tydligen är så låg att man kan komma och konkurera år 1 man kör :död
Då borde du ha slutat titta för längesedan ;)

Rossi, Biaggi, Lorenzo, bara för att nämna några, var med och konkurrerade i allra högsta grad under sina första år i 500/MotoGP.

Då borde du ha slutat titta för längesedan ;)

Rossi, Biaggi, Lorenzo, bara för att nämna några, var med och konkurrerade i allra högsta grad under sina första år i 500/MotoGP.

nu har du fel..... titta på lorenzo han var inte i närheten av en titel förra året.... sen har det varit perioder då jag inte tittat:D

Utan de skador han ådrog sig (vem minns inte highsidersena i Kina och USA) hade han nog kunnat vara med och fajtas om titeln.

Att konkurrera är iaf för mig att vara med och slåss i toppen, oavsett sport :)

Håller med dig ifråga om att "konkurrera". Gäller det "konkurrera om titeln" tycker jag inte det räcker med att vara med i toppen. Då skall man också ha en reell chans på titeln när det drar ihop i isg i slutet av säsongen. I år konkurrerar Lorenzo i sanning om titeln.

Håller med dig ifråga om att "konkurrera". Gäller det "konkurrera om titeln" tycker jag inte det räcker med att vara med i toppen. Då skall man också ha en reell chans på titeln när det drar ihop i isg i slutet av säsongen. I år konkurrerar Lorenzo i sanning om titeln.
:tummenupp

om du har rätt så skall jag sluta titta på motogp då standarden tydligen är så låg att man kan komma och konkurera år 1 man kör :död

Som S&S3M sa så borde du ha slutat titta för länge sen. Är kvalitén så låg på WSBK att man kan komma in och konkurrera redan första året? Nä, inte så låg, dock så finns det förare som är så bra i sig själva att de kan. Samma sak i MotoGP. Det är bara trångsynt att tro nåt annat, folk idag är så vältränade och kan banorna så bra att det är långt färre parametrar som skiljer steget från WSBK (eller valfri annan serie) till MotoGP än för tio år sen - eller när det nu var du tyckte att konkurrensen var hög i GP (Doohan hade verkligen mycket motstånd).

Som S&S3M sa så borde du ha slutat titta för länge sen. Är kvalitén så låg på WSBK att man kan komma in och konkurrera redan första året? Nä, inte så låg, dock så finns det förare som är så bra i sig själva att de kan. Samma sak i MotoGP. Det är bara trångsynt att tro nåt annat, folk idag är så vältränade och kan banorna så bra att det är långt färre parametrar som skiljer steget från WSBK (eller valfri annan serie) till MotoGP än för tio år sen - eller när det nu var du tyckte att konkurrensen var hög i GP (Doohan hade verkligen mycket motstånd).

men nu får du väll ge dig, jag skrev ju att jag slutat titta då och då:tummenupp..... jag får väll tycka att precis som lorenzo så behöver han ett år av krasher m.m. för att komma in i det hela... är han sämre för det:va nä knappast... men jag tycker att det är totalt orealistiskt att han ska kunna fajtas om en tittel och skulle han kunna det så är jag grymt besviken på moppeåkarna som borde ha en stor fördel... Baylis gick och vann men han var en rutinerad GP-åkare, jag tycker bara synd om spies när folk inte har realistiska förväntningar på honom.... det är ju inte ens säkert att han vinner WSBK hur ska någon då tro att han ens borde klara att vara bäst i team redneck:D eller är det mycket lägre nivå på GP förarna än i WSBK... det är helt ok att säga till mig nästa år "du är kung fa... va rätt du hade..." om ni inte vill skylta med det så skicka ett PM:D:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...