POLL: Toalettbekymmer...

Kan du pinka inför massa folk?

• Antal röstningar
    0

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Efter vissa påtryckningar från en annan tråd tänkte jag bara (varför vet jag ej) undersöka hurvida ni, medlemmarna på sporthoj.com, har för svårigheter att göra de nödvändigaste behoven i publikum.

Så, frågan är: Har ni svårt för att pinka inför publik?

Okej, dörrmatte-varning, men det regnar faktiskt ute.

Tja, det går väl för det mesta, men ibland så strejkar han...det beror helt på vilket humör Sven är på... :hihi

campar skrev:
Faan att man är i Nrk istället för hemma i Väsby då, här regnar det....;((

Förövrigt så har jag inga problem med att pissa offentligt.

Det är jätte bra väder här :)

Glenn har fått mat nu. Hmm du kunde juh ha förvarnat att du ställt ut honom i vardagsrummet. Höll ju faskien gå in i det :D

Vi hörs.

/Annicka

Kanske ska svara på frågan också:
Har inga problem med att pissa när folk är i närheten :)
Eller jag har ingen lust att sitta med toadörren öppen.

eller nått.

/annicka

Nemas problemas mit dem pinken jawohl.

Måste man så måste man:) Går det att hitta toalett eller buske eller dyl. så gör man väl helst det dock :näsblod
På krogen kissas det ju sällan 1 och 1 på Damernas:trixie :fakta
Även om man många ggr inte känt de andra 2-3-4 som kacklat med en i kön innan så verkar det märkligt nog aldrig störa någon av de inblandade :va
åkej.. tjejer e konstiga :rolleyes:

Men att som kille lyckas med att pinka, ståendes mot en jävla vägg, i rad, med en hög andra drular och drullar man inte känner.. det ska ni nästan ha eloge för tycker jag :D

TinaTjejen skrev:
Men att som kille lyckas med att pinka, ståendes mot en jävla vägg, i rad, med en hög andra drular och drullar man inte känner.. det ska ni nästan ha eloge för tycker jag :D

Vadå tycker du vi har nått att skämmas för? Va! Va! säg nu, ut med språket :jäs :tungan

För att svara på frågan så har jag oftast inga problem. Men ibland när det är folk i kö eller man ser att nån sneglar ( :6surkart ) så blir man ju stressad, då kan det faanimej ta stopp. Ibland när man (jag) blir stressad så kissar man så otroligt långsamt... och länge :lol

Roligaste var när en gammal gubbe faktiskt frågade om jag också börjar få taskigt tryck i systemet :3freak :lol

TinaTjejen skrev:
...Men att som kille lyckas med att pinka, ståendes mot en jävla vägg, i rad, med en hög andra drular och drullar man inte känner.. det ska ni nästan ha eloge för tycker jag :D

Ähhh, du är bara avis. Se till att bli kille nästa gång, det är rätt bekvämt.

Vi får bättre lön med!

Med dålig vätskestatus efter en tävling, prestera ett godkännt dopingprov, med 60 pers sittandes i en buss som går på tomgång i väntan på att åka till flygplatsen, det är då det gäller :yoparty

Kunglig poll!

Vad är inte värre än att stå på krogen och trängas i pissuaren och alla pissar med tryck och man känner på händerna hur det skvätter från dom andra :3freak

Abloy skrev:
Med dålig vätskestatus efter en tävling, prestera ett godkännt dopingprov, med 60 pers sittandes i en buss som går på tomgång i väntan på att åka till flygplatsen, det är då det gäller :yoparty
Rena skräckscenariot :skrämd

Ska man tro den här pollen så borde var femte person banga totalt.

Synd att tråden spårade ur, för det är ett lite småintressant ämne. Tjejer brukar ofta påpeka hur otroligt bra vi har det på krogen som slipper stå i toalettköer utan bara kan gå in på pissoaren. Det dom inte tänker på är att skitmånga killar verkligen hatar pissoar och att kanske så många som en på fem i princip är oförmögna att pinka framför folk. Då är kösituationen inte lika rolig längre... Att inte ämnet tas upp så ofta kan man förstå för lite smått pinsamt är det ju :1pajas

inga probs i vanliga fall, men om grannen står och knör på en så är det lite jobbigt... fast det är iofs oavsätt om står i pissrännan eller inte. Jag hatar folk som står och gungar och inte har koll!

TinaTjejen skrev:
På krogen kissas det ju sällan 1 och 1 på

:huvet varför går tjejer två och två (ibland fler) på toaletten?. Har aldrig gjort det och det skulla aldrig falla mig in. Skulle det gå lättare då, eller :confused:

Svar Nej. Avundas er killar som inte behöver leta efter en toalett när man är ute och åker utan i nödfall kan ställa er vid vägkanten.

Någon som provat att pissa, i pissoar, i shorts?
En inte alltför fräsch känsla...

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...