POLL: Toalettbekymmer...

Kan du pinka inför massa folk?

• Antal röstningar
    0
Chefen Alabama skrev:
Någon som provat att pissa, i pissoar, i shorts?
En inte alltför fräsch känsla...
Know the feeling. Det sprätter små mikroskopiska droppar urin från alla håll som bombarderar benen.

Chefen Alabama skrev:
Någon som provat att pissa, i pissoar, i shorts?
En inte alltför fräsch känsla...

Nja, däremot har jag kissat på ett träd, samtidigt som en annan dåre stod på andra sidan och gjorde likadant.

själv tjejkissar jag.
Dock ej offentligt i parker o så. :rolleyes:

Inte det minsta bekymrad om någon ser när jag pinkar! Om nån jävel "pervoglor" så kan man ju bara vända sig bort lite mer!

Men jävlar den som tar MITT träd sen, för då är det upptaget! :D

:tuttar

Jag har aldrig provat att kissa i naturen med folk i närheten, tillfälle har aldrig getts.. Men att gå två och två på toaletten, kissa med öppen dörr eller kissa samtidigt som karln är i badrummet är inga problem.

nemas problemas

Om man inte kan pinka för att nån annan är i närheten e man inte tillräckligt nödig .... stoppa tilbaka och beställ en öl till. :tummenupp

Bikerbitch skrev:
, kissa med öppen dörr eller kissa samtidigt som karln är i badrummet är inga problem.

Lite varning där.
Snart sitter du o skiter medans gubben står o borstar tänderna och då har det gått så långt att det är dags för skillsmässa. :zpy

Bikerbitch skrev:
Jag har aldrig provat att kissa i naturen med folk i närheten, tillfälle har aldrig getts.. Men att gå två och två på toaletten, kissa med öppen dörr eller kissa samtidigt som karln är i badrummet är inga problem.

Men varför går tjejer fler på toaletten på t ex krogen, har frågat tjejer detta många gånger men jag får aldrig något svar.

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Men varför går tjejer fler på toaletten på t ex krogen, har frågat tjejer detta många gånger men jag får aldrig något svar.

På herrarnas sida om stängslet så står hela kompisgänget plus minst 13 okända herrar och pissar i SAMMA ränna samtidigt! De du! :arsele

Så varför skulle inte tjejer kunna göra det menar du?

SM 570 RR skrev:
Lite varning där.
Snart sitter du o skiter medans gubben står o borstar tänderna och då har det gått så långt att det är dags för skillsmässa. :zpy

Nöden har ingen lag. Vill han vara i badrummet samtidigt är det upp till honom.

2fast4hjo: Varför? Man skvallrar lite om kvällen, tittar lite på knepen den andra tjejen har, typ om hon viker eller knögglar pappret, om hon drar pappret bak eller fram, stringtrosa eller vanliga. Tjejgrejer liksom.

Skämt åsido. Jag vet faktiskt inte varför. Det har hänt ett par gånger att jag har kissat i sällskap med tjejkompisarna och då snackar vi mest om allt möjligt.

Usch o fy, är jag nykter så går det verkligen inte med publik. Endast om man är megasuperduperjättekissenödig..
Scenskräck - ja!
Hatar för övrigt pissoarer i vilket fall, så satans äckliga. När jag är på krogen så går jag hellre ut o tar en buske :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
Skämt åsido. Jag vet faktiskt inte varför. Det har hänt ett par gånger att jag har kissat i sällskap med tjejkompisarna och då snackar vi mest om allt möjligt.

Det är så himla taskigt mot oss som VERKLIGEN behöver använda toaletten.. :4skrika Håller mig till drinkar- och/eller Irish Coffe för öl går inte att dricka då jag får springa på toaletten i ett..... :D

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC