Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur överlever man en frontningen med en bil?philsson skrev:2643909På gata antar jag då? Bana kan omöjligt räknas för oss motardåkare.![]()
Senaste 2 åren: 2 överslag, 1 frontalkrock mot bil och så har jag lagt en hoj pga punktering med skjuts.![]()
Det kan man gott undra.HanneZ skrev:2643913Hur överlever man en frontningen med en bil?
Lam-Kaka skrev:2643905Vill rösta 0 på hoj...
wdac skrev:2643896Lite nyfiken på hur vanligt de är att medlemarna drar på vrupen eller har dragit på vurpen.
Iskörning med ja! Jag gjorde en hisgsider på sjön förra året! Låg på ställ och sen kom de en liten slaskhög och sen var man i luften;D Ett kopplingshandtag fattigareHsb-Chrille skrev:2643917Med reggad motorcykel på allmän väg? Två gånger, båda vid försök att göra en burnout i (alldeles för hög) fart, slog upp ett knä vardera gång![]()
Om man räknar med bankörning med husan/crossen (kx250), iskörning samt sedan moppetiden så är jag lätt uppe på 25+![]()
Värsta skadan jag fått var ett brutet nyckelben.
Jag röstade på 1-5ggr.
wdac skrev:2643896Lite nyfiken på hur vanligt de är att medlemarna drar på vrupen eller har dragit på vurpen.
Wheelie4ever skrev:2644083
Man kör ju inte riktigt lika lugnt när man inte behöver betala för grejorna man kör sönder.![]()
Aha, det va din mc o inte du som fronta... det förklarar ju saken.philsson skrev:2643923Det kan man gott undra.Men jag sitter ju här idag.
![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing