POLL - Gotland Ring Juni 2005 med Sporthoj & Din MC

Hur mycket vill du köra på Gotland Ring - ENDAST SERIÖSA SVAR, TACK


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
amullo skrev:
Jaa.. hur skall man beskriva vilken kurva jag menar...

Feldoserad höger i slutet av banan.. Sen lååång vänster upp över krön och nerför backen (Lite höger/vänster) till ipincip 180 grader höger (lång) uppför och S ut på rakan.
Jo ja vet exakt vart du menar....
va bara tvungen att va lite dryg :hihi
 
thundrace skrev:
Ja,och på den 7'de dagen gav Han oss däckkrängare och extrafälgar... :tummenupp

Som jag kommer ha svårt att få med mig utan bil;)
En dag är vad som gäller för mig, gissar att man måste betala för bägge dagarna om ni bokar bägge ifall man vill vara med?
 
-PLM- skrev:
Som jag kommer ha svårt att få med mig utan bil;)
En dag är vad som gäller för mig, gissar att man måste betala för bägge dagarna om ni bokar bägge ifall man vill vara med?

Jo, blir det nu en 2-dagars så är det enda alternativet, för mkt krångel och risk för problem annars.
Men, om du känner någon mer som vill åka så varför inte låna en pickup eller gammal skåpbil som tar två hojar så åker ni över i princip samma kostnad fast i bil.

/Nitrous
 
Hakar på 2 dagar!
Faen bara att TH verkar vara enda bolaget som ger vettig premie (ökning på +250% till nästa bolag :va ) :huvet
 
blub skrev:
Faen bara att TH verkar vara enda bolaget som ger vettig premie (ökning på +250% till nästa bolag :va ) :huvet
Om försäkringsproblemet fortfarande är aktuellt i sommar så kan man väl ställa av hojen en vecka före körningen, teckna en trafikförsäkring i ett "bra" bolag, ställa på och sedan ställa av igen efter helgen och ta upp den gamla försäkringen?
 
sandstream skrev:
Om försäkringsproblemet fortfarande är aktuellt i sommar så kan man väl ställa av hojen en vecka före körningen, teckna en trafikförsäkring i ett "bra" bolag, ställa på och sedan ställa av igen efter helgen och ta upp den gamla försäkringen?

Jao iofs kan jag väl göra det, eftersom jag inte har någon bonus att förlora ändå, hmm..
 
-PLM- skrev:
Som jag kommer ha svårt att få med mig utan bil;)
En dag är vad som gäller för mig, gissar att man måste betala för bägge dagarna om ni bokar bägge ifall man vill vara med?


Troligen kommer det kunna finnas däck och kunna byta däck i samband med bankörningen
 
Får man tillbaka inbetalade pengar vid återbud eller förverkas de? :confused:

Om intresset blir så stort att inte alla som vill kommer med, öppnar ni då för möjligheten att kunna åka endast en dag för att fler ska få chansen att åka?
 
Eldstorm skrev:
Får man tillbaka inbetalade pengar vid återbud eller förverkas de? :confused:

Om intresset blir så stort att inte alla som vill kommer med, öppnar ni då för möjligheten att kunna åka endast en dag för att fler ska få chansen att åka?

Avgiften återbetalas inte. Man kan dock sälja sin plats efter pratat med oss. Man måste sälja till en grupp det finns plats i.

Vi öppnar inte för en dag om det blir en 2-dagars körning.

/Liwa1 & Nitrous
 
Resultatet talar för sig själv i Pollen.
När vi nu sannolikt kommer att satsa på att hyra hela området 2 dgr så hoppas vi att ni som röstat oxå anmäler er och inte lyser med er frånvaro.

Anmälan kommer upp i början på December!

/Nitrous & Liwa1
 
Nitrous skrev:
Resultatet talar för sig själv i Pollen.
När vi nu sannolikt kommer att satsa på att hyra hela området 2 dgr så hoppas vi att ni som röstat oxå anmäler er och inte lyser med er frånvaro.

Anmälan kommer upp i början på December!

/Nitrous & Liwa1


Mig kan ni skriva in på plats nr1 dirrekt...
Spelar ingen roll vilket datum det blir.

Jag ska med...
 
Sveriges roligaste bana kan man inte missa, så det får bli en repris från förra året. Min personliga åsikt är att två dagars alternativet är hetast eftersom det är lite jobb att ta sig ut till ön.
En RR-grupp är helt klart önskvärd.
Tummen upp för ert strålande arbete.
 
Det lutar åt 2-dagars på Gotland Ring 2005.

Väntar in lite till röster för se hur det blir och vad man vill köra.
Håller tummen för att ni vill köra så mycket det bara går

/Liwa1 & Nitrous
 
Två dagar blir kanon :tummenupp Då det inte blir nån bandag på gotland med VTR-klubben så hänger jag på här!Verkar dock som man måste vara snabb i dec när man ska anmäla sig så man får plats :D Är det nån mer från slåne/blekinge som ska dit så kan vi ju köra ut tillsammans ev. dela boende?Ha att/Jonte
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top