spectre
BRASSA å dra i helvet
prulle skrev:Svaret på den frågan är ja. Men jag tror dom flesta som orkar rösta här är över 18 (utom jag då)
Jag ska sälja min röst till högstbjudande. Annars så skiter jag i att rösta eller ger den till morsan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prulle skrev:Svaret på den frågan är ja. Men jag tror dom flesta som orkar rösta här är över 18 (utom jag då)
Var är frågan? Jag ser ingen fråga.prulle skrev:Svaret på den frågan är ja. Men jag tror dom flesta som orkar rösta här är över 18 (utom jag då)
hållundan skrev:Var är frågan? Jag ser ingen fråga.
McB skrev:Om man är så korkad att man inte på ett ungefär vet var de olika landskapen ligger, ja då är man nog inte tillräckligt smart för att sköta en dator heller.
AxlySM skrev:Går i en samhällsklass i tvåan, och det finns faktiskt många som tror att Göteborg ligger över Trollhättan. Eller som inte ens kan nämna 10 landskap, än mindre placera dem på en karta..
Måste bero på att di röde inte tillåtit betyg tidigare!![]()
Fast Tierp ligger ju i Skåne förstås..
McB skrev:Det är precis det jag talar om. Skrämmande. Att de sedan inte kan stava heller gör inte saken bättre.

Tror du?hållundan skrev:Visst är det så. Dessvärre är det väl bara några få procent av sporthoj.com's användare som innehar rösträtt. Tur är väl det ändå kanske.

kajlyl skrev:Mycket blått är det...
ser lovande ut![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|