Politisk ställningi olika delar av Sverige

Vad röstar du?

• Antal röstningar
    0
hållundan skrev:
Var är frågan? Jag ser ingen fråga.

Förlåt formuleringen jag menade påstående. i klar text. ja dom flesta är under 18 men dom som har pallaat rösta här är nig under.

McB skrev:
Om man är så korkad att man inte på ett ungefär vet var de olika landskapen ligger, ja då är man nog inte tillräckligt smart för att sköta en dator heller.

Går i en samhällsklass i tvåan, och det finns faktiskt många som tror att Göteborg ligger över Trollhättan. Eller som inte ens kan nämna 10 landskap, än mindre placera dem på en karta..
Måste bero på att di röde inte tillåtit betyg tidigare! :mattias

Fast Tierp ligger ju i Skåne förstås..

AxlySM skrev:
Går i en samhällsklass i tvåan, och det finns faktiskt många som tror att Göteborg ligger över Trollhättan. Eller som inte ens kan nämna 10 landskap, än mindre placera dem på en karta..
Måste bero på att di röde inte tillåtit betyg tidigare! :mattias

Fast Tierp ligger ju i Skåne förstås..

Det är precis det jag talar om. Skrämmande. Att de sedan inte kan stava heller gör inte saken bättre.

McB skrev:
Det är precis det jag talar om. Skrämmande. Att de sedan inte kan stava heller gör inte saken bättre.

Nej fyfan för dom. :rolleyes: Jag hade gärna lärt mig stava bättre om jag kunde men tyvär. Det har blivigt mycket bättre sen jag började skriva på forum i alla fall. Är jobbigt att stava dåligt för alla förutsätter att man är korkad bara för att man inte kan stava.

Geografi är väll inte min staka sida. Jag kan inte nämna alla 28 landkap men mer än 10 kan jag plasera ut.

// Prulle som på nått sätt representerar unga.. :tomten

hållundan skrev:
Visst är det så. Dessvärre är det väl bara några få procent av sporthoj.com's användare som innehar rösträtt. Tur är väl det ändå kanske.
Tror du? :va

Har vi inte en snitt ålder på typ 25-30 här?

kajlyl skrev:
Mycket blått är det...

ser lovande ut :)

Det blir alltid mycket blått på SH,s pollar. Anledningen är nog att dom flesta har det rätt bra ekonomiskt, och det brukar vara en orsak till att rösta höger.

Jag röstar på första bästa parti som ger mest pengar till mig själv och sen skiter jag fullständigt i om de bojkottar flyktingpolitiken, skippar CSN-stöd, inför biltullar mm.
Efter lite forskning så är det just nu Blått som ger mig mest för pengarna men man vet aldrig. Iofs så kommer jag skita i att rösta ändå, men tanken finns där iaf.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park