Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
va sägs om läsa igenom tråden så ser du ju själv om det kommit en video eller ej
förstå ironin...
tröga människa..
Hmm! Det är väl dårar som denna som vi får tacka för den dagen när vi har reg.plåt fastskruvat på framskärmen...
Njaa, det tror jag inte. Däremot folk som kör custom för de har så stora avgasrör!
Njaa, det tror jag inte. Däremot folk som kör custom för de har så stora avgasrör!
Så stora avgasrör att dom täcker den bakre skylten?![]()
okidoki, jag tappade er där för en stund!![]()
Jag tänkte just säga det, fan va ni käbblarKör hoj och håll käften vet ja!
mjaa, du har just åstadkommit någonting mycket märkligt käre mc broder - å ena sidan uttrycker du en önskan om att folk (dvs andra än dig själv) ska ut och hojja istället för att skriva här på sh, å andra sidan är det just vad du själv gör och det säger väldigt mycket om dig själv som person (karaktär). en professionell bedömning är att du lider av lätt borderline men kan faktiskt leva ett fullgott liv trots det. och samtidigt njuta av mc-åkandet. dock finns risken med tanke på dina symptom, att du kan drabbas av STÅFRALLESYNDROMET när du hojjar.
You may win, but your still retarded...
njaee, inte tror jag att du eller någon annan skulle ha skrattat efter ett rejält styrvobbel i dessa farter.
Man blir ganska spak kan jag säga, sen att se långa svarta spår i asfalten efter "vobblet" gör inte heller saken bättre....
Det tar ett tag innan man skrattar åt saken, inte för att det har hänt mig eftersom att det skulle betyda att jag har kört över laglig hastighet (om det inte var på någon bana)...
jag gör en klassiker och tar något ur sitt rätta sammanhang. när jag gjort det får jag en massa (fler än 7 alltså) uppslag till hur jag kan göra det större till än vad det egentligen är. och skulle jag göra det, så kan denna tråd leva vidare mycket längre än vad bäst-före-datumet har på denna tråd.
men jag stannar här och konstaterar torrt att du trots allt, har en poäng som är värd att beakta och ta till sig. för vanliga döda kan man säga det med ett ord:
eftertanke.
Tackar, nu återgår vi båda till att äta popcorn!![]()
jaa man kan t.o.m ta stora nävar popcorn och frossa i det på en gång![]()
Ge hit din snåle jefel !
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten