Polisjakt på E14, Sundsvall

Status
Ej öppen för fler svar.
jag me! :wiggle

men alvarligt.. vart tog han vägen? :va

har ju inte varit inloggad på ganska så länge nu..:confused: :gnissla

Om du frågar Crashis så svarar han så här:

Först robbar XXXXX en kärring på 100 spänn, åker dit och får 300 batongslag på kulpåsen av trafikpolisen i Y-län. Som tur är har han gömt hundringen mellan skinkorna och tar med sig pengarna till XXXXX polare som jobbar inom detaljhandeln. Köper 3 kartonger pulvermos och 2 st 1,5-liters mineralvatten.

Blandar ihop skiten och säljer i eget stånd på skärholmens loppmarknad.
Ungefär så tror jag att det går till men vad vet jag om pulvermos när jag bara är en enkel pizzabagare.

Är dock lite osäker på om han använde väst när han tillaga moset :gnissla

Och om ni inte tror honom så har han en bild på både pulvermos och mineralvatten.

BWAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA..

Det där var fanimej det roligaste jag läst på länge.

Regelbundna besök hos länsman till följd av misslyckanden i så gott som varje aspekt av din existens är ett drömliv?

Ge dig då. Han har ju flottaste bilen, huset och hojen i sitt kvarter och lägger dessutom ner brudar på löpande band. Han lever drömmen.

Last edited:
jag me! :wiggle

men alvarligt.. vart tog han vägen? :va

har ju inte varit inloggad på ganska så länge nu..:confused: :gnissla

så jagad som han är sitter han väl inne mest troliga så är han på sjukhuset intensiven då han har fått för många slag av batongerna han vaknar nog upp då det är dax att gå i pansion å då lever inte jag så vem bryr sig:D

Men den visar han inte! Däremot så ska han imorgon lägga ut en film på en kompis som handlar ett paket spagetti på konsum.

Bullshit, du är ju värsta mytomanen. Konsum finns inte :D
Dessutom slutade man tillverka spagetti på 70-talet.
Allt du säger är ren och skär lögn :näsblod

snuten snodde ju XXXXXX dator vid husrannsakan...därav dåligt me surfandet...

Ingen ide fortsätta på denna tråden crash den har tagits över av fejk-trollen, varför de inte har blivit IP bannade för längesen fattar jag inte. Nog för att det som hänt är helt sjukt men finns 0 bevis eller anledning att misstro dig, det roliga är att de tror att du är ett troll och ska vara bror duktig osv ironi ÄR skoj om man fattar den :D

PS bevisbördan ligger inte på crash, den ligger på fejktrollen.

Så om jag påstår att jag hoppat över månen med min specialbyggda hoppstylta som jag i hemlighet uppfunnit så ska alla tro på det tills dom bevisat motsatsen?

Han kommer med den ena otroliga historien efter den andra och säger sig alltid kunna bevisa att den är sann, men misslyckas alltid.

Om det är något som bevisats utom allt rimligt tvivel är det att crash åtminstone är skyldig till att stjäla syre från resten av mänskligheten..

Ingen ide fortsätta på denna tråden crash den har tagits över av fejk-trollen, varför de inte har blivit IP bannade för längesen fattar jag inte. Nog för att det som hänt är helt sjukt men finns 0 bevis eller anledning att misstro dig, det roliga är att de tror att du är ett troll och ska vara bror duktig osv ironi ÄR skoj om man fattar den :D

Fail.

ett tag sen ja kollade tråden.. har det kommit nån video än?
den va ju "uppe vilken dag som hellst" för typ 3 veckor sen..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back