Polisjakt efter stulen hoj

Vart är den sedvanliga SH-pöbeln som skriker efter lynchning??

Just det! Det var ju en blond kille och då är det ok att man snor hojar! Dessutom ägdes den av en snut och han skall ju inte ha hoj ;-)

De är väl alltid fel att stjäla hojjar om du så är blondare än........än.......än......än solen(?).....sen polishoj är väl i gränslandet vad som får stjälas eller ej...privat hoj nej polis-mc nja...

ehhh ja tror att det var hans privata hoj, lite hjärndött att sno en snut hoj

ska samma snuthoj som snuthoj.......våra pengar ändå...

Last edited:
De är väl alltid fel att stjäla hojjar om du så är blondare än........än.......än......än solen(?).....sen polishoj är väl i gränslandet vad som får stjälas eller ej...privat hoj nej polis-mc nja...

ska samma snuthoj som snuthoj.......våra pengar ändå...

aa du har gått minus i kassan nu

Kan inte vara kul och se sin hoj bli besudlad.
Om det går fort och är mycket trafik/folk i rörelse så kan det vara ett befäl som beordrar ett avbrytande av ett efterföljande via radion. På grund av riskerna.

Klart de är en blond man,invandrare kan inte köra hoj :D

Bevisar bara vilken liten bubbla du lever i!
Skulle du vara ironisk så var det inte det minsta lilla roligt.
Känner nog ett par invandrare som kör bättre än duga :tungan
Sedan vad jag vet är inte Rossi svensk eller nån annan motogp stjärna:va

nä men rossi och de andra e väl inte invandrare heller ....elle? :)
vad blir de då.....:confused:

Jag tror att det är Runar.

Tja ska man få polisen att agera är det väl bara att göra som i följande berättelse (vet inte om den är sann dock)

En man o hans hustru ligger på övervåningen o sover. Hustrun vaknar av att det lever om i vardagsrummet på nedervåningen. Hon väcker sin karl som smyger ut ur sovrummet o försiktigt koller ner för trappen o in i vardagsrummet.
Där inne ser han mycket riktigt en tjuv i full färd med att sno den nyinköpta platt-tv:n. Gubben smyger tyst upp till sovrummet igen o ringer polisen
Gubbe: "Jag skulle vilja anmäla ett brott. Ett inbrott som pågår just nu hemma oss oss"
Polisen "Det finns förnärvarande inga resurser att ta hand om detta. En polisbil kan komma förbi tidigast om 30min"
Gubbe: "Hmmmph, jaha ja" o lägger på
Gubben väntar nu 1-2 minuter o ringer polisen igen
Gubbe "Hej jag ringde nyss för att anmäla ett inbrott, men ni behöver inte komma. Skicka begravningsanterpenören istället, jag har skjutit en jäveln med hagelbössan" o lägger på.
Det går ytterligare 3-5 min o tjuven är nu på väg ut ur huset med plattTVn i famnen. Då kommer 3 polisbilar o en piket med sirener o blåljus tjutandes.
Efter omhändertagandet av tjuven säger befälspolisen till husägaren
Polis "Ni ringde o sa att ni skjutit tjuven"
Gubben "O ni sa att det inte fanns några resurser tillgängliga"

;-)

Ja jo alla i Motogp är båtflyktingar:tummenupp Men i allmänhet är det ju inte invandrare som har hojar som intresse men jag kan ju ha fel.

nee här har du fel va vi invandrare stjäl inte andras saker så enkelt e det :arsele

Ja de va ju de jag mena att de kan inte ha vart en invandrare som snor hojjar.

Se bara på Efterlyst=talar med brytning!! eller kanske svensk busar som vilseleder polisen genom att tala med brytning så att invandrarana får på pälsen! Ganska genialt isof:rolleyes:

Last edited:
Kan inte vara kul och se sin hoj bli besudlad.
Om det går fort och är mycket trafik/folk i rörelse så kan det vara ett befäl som beordrar ett avbrytande av ett efterföljande via radion. På grund av riskerna.

enligt vår kära Justitieminister Beatrice Ask så får inte länsman ta upp en biljakt eller jakt efter MC pga. fara för 3 person.(och pga. risken för förare) Dock så tillämpar tyvärr inte länsman alltid detta.. men vare sig det är polisen egendom eller ej, så måste han/hon förstå/inse att ett liv är mer värt en än pryl, vare sig det är hans/hennes eller ej.. Förstår man ej detta skall man/kvinna inte få lov att vara polis.. !! :huvet

Last edited:
vi är alla oss själva närmast, oavsätt om man är snut eller ej.
hade gjort samma sak om jag var snut:yoparty

vi är alla oss själva närmast, oavsätt om man är snut eller ej.
hade gjort samma sak om jag var snut:yoparty

som sagt var, poliser är också människor men de har trots allt ett yrke där man MÅSTE se till allmänhetens bästa och framför allt följa lagar och regler som 'r uppsatta. Gör man inte det så har man nog valt fel yrke..

Men som sagt var. Har full förståelse att man värnar om sina prylar (finns försäkringar som säkerhet, inte alltid kul att betala och det är krångligt med kontakt med bolagen, men när det väl händer nåt så är man glad att man hade en försäkring) men är det värt ett människoliv, vare sig det var tjuvens liv eller bara någon annans som råkade kom i vägen för 1 motorcykel eller 1 eller flera efterföljande polisbilar..

Ja jo alla i Motogp är båtflyktingar:tummenupp Men i allmänhet är det ju inte invandrare som har hojar som intresse men jag kan ju ha fel.

Med invandrare menade du antagligen icke svensk! säger du nej så vill du bara hälla mer bensin på brasan. För i det sammanhanget du tog upp det så var det inte snack om flyktingar med bananbåt eller super-rik oljeschejk utan bara om man är icke svensk.
Den 1-2 generationen invandrare som kom till Sverige kanske inte prioriterade mc intresse i sina yngre dagar och sedan växtre ifrån det, men idag finns det jävligt många svensk födda människor med ursprung från ett annat land som lever som vilken Svensson som helst, och även har intressen som alla andra i Sverige. Men jag vet inte i Sala kanske ni inte kommit längre eller så är du en whitetrash lirare som enbart blir uppdaterad genom efterlyst eller aftonhoran.

Det är spännande att se hur "invandrare" tar åt sig av uppenbar ironi (är så inte fallet så bör någon tänka om).

Om ni nu är så jäkla "bra" på att köra hoj, varför är det så viktigt att behöva bevisa det för någon WT på ett internet-forum?:va

Är själv finne i grund och botten, men född i Sverige, så jag är lika mycket "invandrare" som er andra som är födda här men med föräldrar från länder med starkare sol och kultur som tillåter kränkning av kvinnor.

Sporthoj.com bör inte ha något med hudfärg eller ursprung att göra! Alla har vi samma intresse, förutom några som åker konstiga slöa mopeder med krom och grejer, men dom får gärna vara här ändå, så länge dom inte försöker förespråka någon slags körstil som innebär att man ska "ta det lugnt".

Sidan heter SPORThoj.com.
Inte SVENNEhoj.com
Eller CUSTOMhoj.com

Tänk på det mina vänner! kör jävligt hårt! Så som maskinerna ska köras!:yoparty

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show