Polisjakt efter stulen hoj

rossi e juh oxå mörk under ögonen (-= POLISEN suger getpung..........lr hur SCINNER ahhhh DU DÅ
PS: efterfest

Klockan e fan 05:40 Hårdrock

Last edited:
Det är spännande att se hur "invandrare" tar åt sig av uppenbar ironi (är så inte fallet så bör någon tänka om).

Om ni nu är så jäkla "bra" på att köra hoj, varför är det så viktigt att behöva bevisa det för någon WT på ett internet-forum?:va

Är själv finne i grund och botten, men född i Sverige, så jag är lika mycket "invandrare" som er andra som är födda här men med föräldrar från länder med starkare sol och kultur som tillåter kränkning av kvinnor.

Sporthoj.com bör inte ha något med hudfärg eller ursprung att göra! Alla har vi samma intresse, förutom några som åker konstiga slöa mopeder med krom och grejer, men dom får gärna vara här ändå, så länge dom inte försöker förespråka någon slags körstil som innebär att man ska "ta det lugnt".

Sidan heter SPORThoj.com.
Inte SVENNEhoj.com
Eller CUSTOMhoj.com

Tänk på det mina vänner! kör jävligt hårt! Så som maskinerna ska köras!:yoparty

Ganska motsägelsefullt inlägg. :confused:

Det är spännande att se hur "invandrare" tar åt sig av uppenbar ironi (är så inte fallet så bör någon tänka om).

Om ni nu är så jäkla "bra" på att köra hoj, varför är det så viktigt att behöva bevisa det för någon WT på ett internet-forum?:va

Är själv finne i grund och botten, men född i Sverige, så jag är lika mycket "invandrare" som er andra som är födda här men med föräldrar från länder med starkare sol och kultur som tillåter kränkning av kvinnor.

Sporthoj.com bör inte ha något med hudfärg eller ursprung att göra! Alla har vi samma intresse, förutom några som åker konstiga slöa mopeder med krom och grejer, men dom får gärna vara här ändå, så länge dom inte försöker förespråka någon slags körstil som innebär att man ska "ta det lugnt".

Sidan heter SPORThoj.com.
Inte SVENNEhoj.com
Eller CUSTOMhoj.com

Tänk på det mina vänner! kör jävligt hårt! Så som maskinerna ska köras!:yoparty

Du ser svensk ut och är mer accepterad än ex. en person från Irak i ett svensk samhälle, så när du inte riktig vet hur det känns att bemöta sådana fördomar så tror jag nog inte du förstår. När man är invandrare med härkomst från ett land där man inte är blond och ljus i hyn så föds inte ens ironin innan den ska dö med ett sådant inlägg. Polarna kan skämta om sånt, med då vet jag att de inte menar det och att jag är snabbare och bättre än dem på köra, annars så bevisar jag det till dem vid nästa tur :D men när nån lirare slänger ur sig det på ett öppet forum :huvet då man plir forpannad veth duh!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon