Polisjakt efter 4hjuling

Och som sakt tidigare i andra inlägget så har jag förklarat med gliringen i ögat att jag sa detta för att få fart på det hela..eller som en annan sa
"popcorn"!
Och stavat rätt? Ok man kanske inte alltid håller sig till rikssvenskan som alla andra men du måste väll haft en mörk stund när du tex skrev "bibblan" då det inte finns nåt sådant ord i svenska lexikonet..
Och nej skryter inte med allt jag äger, har faktiskt en älldre bil för anser bara den ska ta mig a-ö men har istället en båt för mycket pengar istället...alla har sina begränsningar även jag.

Men detta är mer personliga påhopp vilket som sakt vi kan sköta i Pm. Nu tycker jag vi lägger ner detta här iaf.

Och som sakt tidigare i andra inlägget så har jag förklarat med gliringen i ögat att jag sa detta för att få fart på det hela..eller som en annan sa
"popcorn"!
Och stavat rätt? Ok man kanske inte alltid håller sig till rikssvenskan som alla andra men du måste väll haft en mörk stund när du tex skrev "bibblan" då det inte finns nåt sådant ord i svenska lexikonet..
Och nej skryter inte med allt jag äger, har faktiskt en älldre bil för anser bara den ska ta mig a-ö men har istället en båt för mycket pengar istället...alla har sina begränsningar även jag.

Men detta är mer personliga påhopp vilket som sakt vi kan sköta i Pm. Nu tycker jag vi lägger ner detta här iaf.

hahahaha, ja jävlar, där fick du mig allt :) ja jag tycker vi gör det.

Kan man inte anmäla journalister för tjänstefel? Dom kan väl inte få gå ut i nyheterna och säga vad som helst ?

tror inte det. Många journalister som skriver "fel". Ta bara skvaller pressen. Att skriva med vilseledande texter och hitta på saker tillhör deras vardag. tyvärr så får man väldigt sällan dit dom. Dom som blir stämda och fällda påverkas sällan. Då intäckterna för journalistens artikel ger större inkomst (via försäljning utav tidningen) än den straff summa (skadeståndet) till den drabbade.

hörde när de hände på polisradio.. dom hittade aldrig fyrhjulingen. men jag trooor mig veta vem som ligger bakom det då jag känner en som har en fyrhjuling i området och inte direkt är så laglydig.. ska kolla upp lite saker o sen kontakta polisen om jag misstänker att de va han

För att.....? Har du inget eget liv ? Sysslar man inte med sådant när man pensionerats ?

Så som dom kvinnliga poliserna i Mölndal har betett sig(övervåld) så är det inte konstigt att detta händer. Jag är mer förvånad över att dom inte råkat ut för något tidigare.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025