KGK
1200
På TV1 just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var bättre förr...KGK skrev:2626686På TV1 just nu
Homo skrev:2626731hoppas verkligen det här är en enskild isolerad incident, det hoppas jag verkligen. hoppas det blir efterspel av det här, för det har dom verkligen gjort sej förtjänta av
Lezo skrev:2626831Kan ta ett prakt exempel från moppetiden.
KGK skrev:2626842köra trimmad moppe är ett allvarligt brott i dagens samhälle, klart man lägger ner tid på att skruva bort prylar -meka och jaga moppar på arbetstid är ju kanon kul
KGK skrev:2626856väl använda skattemedel...,, en saker är viktigare än andra, vart tog dina grejer vägen? minns jag rätt så har det hänt att beslagtagna vapen har dykt upp i tjuvjaktshärvor med poliser inblandade, en del av grunden till filmen Jägarna?
Jägarna är delvis baserad på ett verkligt fall av organiserad tjuvjakt i Norrbotten.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Jägarna
Hehe, anar en gnutta ironi?KGK skrev:2626856väl använda skattemedel

Freddola skrev:2626832
Kör man lite regälare saker så är det bara köra vidare som man brukar så är dom borta efter nästa husknut![]()
GuW skrev:2627973Vad gnäller du för, poliserna gjorde helt och hållet rätt.
Skulle dom göra så med alla moppefuckon som lägger 8lök på trim häromkring skulle jag fan blommografera stationen.
Freddola skrev:2628064Frågan är varför man lägger 8k på en moppemotor när du kan få en 125 lr 250
crossmotor för dom pengarna som kommer ger 3-6 ggr så mycket effekt![]()
Freddola skrev:2628064Frågan är varför man lägger 8k på en moppemotor när du kan få en 125 lr 250
crossmotor för dom pengarna som kommer ger 3-6 ggr så mycket effekt![]()
GuW skrev:2627973Vad gnäller du för, poliserna gjorde helt och hållet rätt.
GuW skrev:2628204Jag vet inte om det har ändrats på senaste tiden, men uppenbara icke orginalprylar får dom väl ta fortfarande, eftersom det är prylar som inte sitter på från fabrik, och således aldrig kan gå att få godkända.
Skit samma, du trimmade din moppe, du torskade, dom förverkade prylarna så att du inte skulle återfalla i kriminalitet (eller sälja till något annat fucko), och framförallt, du hör inte hemma på ett mc forum, eftersom du ska bli sveriges mest erkända bilbyggare på ett par år.
Malabike kan du få rätt på, jag visste att det var sveriges förodligen sämsta cykel, eftersom jag lagar skiten, men eftersom det stod under "Hoj" så förutsatte jag att biltema som så många andra hade börjat sälja kina-minis, mitt fel, det tar jag på mig.
Förövrigt hörde varken din historia eller mina svar hemma under rubriken "Polisen kör sämre i dag"
Starta en gnälltråd på Lunar eller Apberget eller nåt...

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |